Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40v-kriisi

Vierailija
09.05.2013 |

Pitkästä aikaa vauva-palstalla... Onkohohan tästä teemasta keskusteltu lähiaikoina.

Ahdistaa, pelottaa, odottaa vaan että seuraavat 10v menisi nopeaa... Mietin olenko valinnut oikean puolison 20v sitten jne.  Ei kuulosta lainkaan minulle, mutta minun nuo ajatukset kuitenkin ovat. Onko täällä muita tämän ikäisiä vai pitäisikö vaihtaa palstaa?

Auttakee joku!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki orastavan 40-kriisin ainekset on tällä hetkellä kasassa vaikka vielä pari vuotta tuota maagista vuotta saan odottaakin. 

Tavallaan kaikki on kunnossa. On perhe, talo, työ jne. mutta jotenkin tuntuu, että tässäkö tämä nyt oli. Toki on ollut parisuhdekipuilua ja siihen päälle vielä lapsen ongelmat koulussa. Tuntuu, että olen viimeiset 10 vuotta ollut vain passaava kodinkone ja äiti ja jos koitan irrottautua muotista, johon minut on isketty, menee kaikki ihan sekaisin. 

Välillä haaveilen vaan omasta asunnosta ja omasta rauhasta ja ajasta jotta voisin vihdoinkin toteuttaa omia haaveitani. Antaa aikaa itselleni ja hemmotella itseäni ilman syyllistämistä ja syyllistymistä.

Mutta kaipa tämä tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla