Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (12)

1/12 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän meni sinne

Vierailija
2/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

274 katsoneena ei hänestä kyllä leikkaamalla annettu huonoa kuvaa vaan ihan oma käytös sen valitettavasti aiheutti. Ei parin sekunnin seksisession näyttäminen ollut mitään vaan jatkuva sen harrastaminen ja vielä toisten läsnäollessa ja ilman tunteita. Enkä usko että tuotannon mahdollinen simputus ajoi seksiä jatkuvasti harrastamaan tai rivoja puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuonne BB taloon kukaan tervejärkinen menekään.

Vierailija
4/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei tunnista, minun on vaikea kertoa small talkina kuulumisiani ja tekemisiäni ilman julkisuuden paljastumista".

Eli hänellä ei ole mitää muuta elämää.. Kampaajalle kun voi puhua vaikka siivoamisesta kotona, mutta ei, tämän tapauksen pitää kertoa bb:stä.

Vierailija
5/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat tulivat sitten esiin BB:n myötä - sellaista voi käydä. Toisilla on joku muu syy, että pinnan alla muhinut juttu puhkeaa taudiksi. Osanottoni.

Vierailija
6/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ei tunnista, minun on vaikea kertoa small talkina kuulumisiani ja tekemisiäni ilman julkisuuden paljastumista".

Eli hänellä ei ole mitää muuta elämää.. Kampaajalle kun voi puhua vaikka siivoamisesta kotona, mutta ei, tämän tapauksen pitää kertoa bb:stä.

Siis tämäkinkö nyt on BB:n syytä, ettei hänellä ole kampaajalla muuta puhuttavaa kuin BB?

Vierailija
7/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ee ole huomannut kuinka bb porukka unohtuu, jos he itse eivät tuo itseään esiin iltapulujen tai numerolehden sivuilla. Nyt vaan elämässä eteenpäin ja päästää irti bb:stä. Ee ei ole mikään valtaisa julkimo, jonka pitäisi hiippailla kaduilla hattu silmillä. Ihan hän nyt itse sitä elämäänsä muokkaa.

Vierailija
8/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään ihan hyvä, että varoittaa, kun näköjään Eevis itse on ollut todella naiivi. Taloon menossa ei ole järjen hiventäkäkään ja ellei tähtäin ole tiukasti viihdemaailmassa, se ei yksinkertaisesti kannata. Todennäköisesti haaveesi eivät myöskään toteudu ja sinulle jää luu käteen ja koko episodista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Lisäksi pitää olla luonteeltaan välinpitämätön ja piin kova, ettei ota itseensä netin paskanjauhannasta.

Vierailija
9/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

274 katsoneena ei hänestä kyllä leikkaamalla annettu huonoa kuvaa vaan ihan oma käytös sen valitettavasti aiheutti. Ei parin sekunnin seksisession näyttäminen ollut mitään vaan jatkuva sen harrastaminen ja vielä toisten läsnäollessa ja ilman tunteita. Enkä usko että tuotannon mahdollinen simputus ajoi seksiä jatkuvasti harrastamaan tai rivoja puhumaan.

Hänen alkuperäinen ajatuksensa oli ehkä jäädä katsojien mieliin talon intellektuellina keskustelijana, mutta jäikin ihmisten mieleen seksin harrastamisesta. Se ehkä harmittaa. Mutta hän itse sen kaiken teki mitä teki.

Minä olisin halunnut enemmän kuulla fiksuja keskusteluja talossa. Seksiä on tuossa talossa nähty jo riittävästi, mutta älykkäitä keskusteluja ei.

Vierailija
10/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ee ole huomannut kuinka bb porukka unohtuu, jos he itse eivät tuo itseään esiin iltapulujen tai numerolehden sivuilla. Nyt vaan elämässä eteenpäin ja päästää irti bb:stä. Ee ei ole mikään valtaisa julkimo, jonka pitäisi hiippailla kaduilla hattu silmillä. Ihan hän nyt itse sitä elämäänsä muokkaa.

Suurin osahan olisi koko naisen jo täysin unohtanut ellei itse olisi tuonut asioitaan esiin.

Kuulostaa yritykseltä saada korvauksia tuotannolta ja välttää opiskelu ja työnteko jatkossa.

Miten ihmeessä on voinut edes käydä töissä tai opiskelemassa ennen BB:tä kun on vaatinut saavansa nukkua päivät ja valvoa yöt?

Vierailija
11/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis oli kiinnostava persoona big brotherissa. Toivottavasti saa terveytensä takaisin.

Vierailija
12/12 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittelee muita? Kuka aikuinen ei vielä tiedä, että julkisuus voi olla raadollista. Eevis ei edes ole mikään kummoinen julkkis, joten nyt vaan eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi