Puolihoidossa illallismeny
Hei,
Olen huomannut että muutamissa hotelleissa on puolihoidossa tarjolla illallismeny, buffetin sijaan.
Pystyykö näissä ala cartesta tarjoilluissa illallisissa itse päättää mihin aikaan sen syö? Meidän perheen rytmeihin kun ei sovi buffetit jotka alkavat vasta 19 jälkeen. Tykkäämme käydä syömässä jo kuuden aikoihin illalla.
Kommentit (5)
Niin ja paikalliset syövät joskus 22-23...vain suomalaiset haluaa syödä jo klo 18 :)
Tiedän paikallisten tavat, mutta me elämme täysin eri rytmissä.
Kun heräämme poikamme takia jo klo 5.00 aamusta niin iltaruoka klo 18 on jo se meille aika myöhäinen aika.
Jokainen taplaa tyylillään. Me toivomme tällaista lomaa ja esitin asiallisen kysymyksen siitä, saako illallistamis ajan itse määrätä.
Hei!
Kiitos viestistäsi.
Illallisaika vaihtelee hieman hotelleittain. Yleisesti illallinen hotelleilla alkaa klo 18.30 tai 19.00 jonka jälkeen illalliselle saa mennä siihen aikaan kuin se itselle parhaiten sopii. Joissain hotelleissa illallisravintola on suljettuna lounaan jälkeen siihen asti, kunnes illallista taas tarjoillaan. Hotellien allasbaarit tarjoilevat usein syömistä myöhäänkin iltapäivällä.
Oliko teillä jo jokin tietty hotelli mielessänne? Mielellänin tarkistan asian suunnittelemastanne hotellista mikäli niin tahdotte.
Lomakohteen ravintoloissa ei yleensä ole eriteltyjä aikoja ja illallista voi tilata aina ravintolan ollessa avoinna.
Ystävällisin terveisin
Terhi / Finnmatkat
Emme ole vielä varanneet mutta Hotelli Emereldia olen katsonut Rodoksen Ixiassa.
Puolihoitoa mietin, kun hotelli taitaa olla niin kaukana että ravintoloita ei ole lähellä ollenkaan. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Sekin tietty kiinnostaa että saako Emeraldin läheltä ostettua edes aamiaistarvikkeita?
Oikeesti....lomalla tunti sinne tai tänne on jo turhaa nipottamista ;)
Ja harva nyt edes olisi illalliskunnossa jo klo 18 koska rannalla / uima-altaalla / retkillä menee aina "viime tinkaan".
Ja meillä ainakin koko perhe käy suikussa, vaihtaa ykköset päälle ja minä + tyttö vielä meikkaa ja laitetaan hiukset...juosten saa mennä jos 19 ehtii :)
Relax!