Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei ymmärrä TAASKAAN

Vierailija
09.05.2013 |

Eli kyseessä on taas ymmärtämätön mies.Olen raskaana viikolla 27 ja mies jättää yllättäen kaikki kotityöt harteilleni,samajuttu kun olin flunssassa ja sairaslomalla niin mies vain nalkutti kun en ollut tehnyt ruokaa ja tiskannut.

Miehen kaaliin ei mahdu myöskään se että työni on lähes paikoillaan seisomista 8 tuntia yli 23 asteen lämpötilassa,hänen mielestään työni on helppoa koska siinä ei tarvitse liikkua ja se on liukuhihnatyötä,istumismahdollisuutta ei ole kun tauoilla(2 x 12min ja 1x 20min)lisäksi hänen mielestä on heikkouden merkki jos hae sairaslomaa vedoten tuohon työpaikan kuumuuteen,sille kun ei mahda mitään.

Kummalla meistä viiraa enemmän päässä?Minun, joka yrittää pitää huolta itsestään ja tulevasta vauvasta vai miehen, joka haluaa kaiken valmiiksi tehtynä ja on kateellinen sairaslomasta?

kyllä kuulostankin taas nalkuttavalta mutta ärsyttää kun aina joutuu tekemään kaiken itse ja ilman apua.Levätäkkään ei saisi kun sekin lihottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti millaista on tuollaisen miehen kanssa kun vauva syntyy..

Sääliksi käy.

Vierailija
2/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä miehekkäitä miehiä löydätte??? Huh huh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, äitiysloman ajan sinähän vain lomailet, joten kolmen ruokalajin illallinen pitää olla odottamassa joka päivä raskaasta työstään kotiin palaavaa miestä, kodin pitää olla putipuhdas, vaatteet pestynä, akka meikattuna ja laitettuna ja treenattuna. Koska eihän sinulla ole päivisin mitään muutakaan tekemistä, koska vain lomailet. Työssä käyvä mies on oikeutettu päiväuniin sohvalla, harrastuksiin ja rentoutumiseen, koska käy töissä ja tuo palkkaa taloon. Sinähän lomailet päivät pitkät, mihin sinä rentoutumista tarvitsisit.

On näitä tarinoita ennenkin tältä palstalta luettu...

Vierailija
4/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää sanoa suoraan, eikä odottaa hammasta purren että oivaltavat itse. 

Vierailija
5/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep Jep kuulostaa  pojanlopilta ei MIEHELTÄ - voi saamari kun harmittaa teidän naisten puolesta - MIEHEN tehtävä o olla perheen turva ei pölvästi. Kotityöt yms hoidetaan jos toinen ei pysty/jaksa/kerkeä pois alta ja tehdään NAISELLE selväksi että homma kyllä hoituu.

Pojanlopit kuunnelkaa naistanne - kun nainen nauttii kotioloista niin hommaan tulee lisää syvyyttä, luottamusta joka taasen näkyy suhteessa positiivisena vireenä. 

Jos taasen jokaiseen hommaan pitää pyytää erikseen ja useasti eikä asia vieläkään tule tehdyksi niin voi asennoitua elämään pojanlopin piikana koko elämänsä (hyi saamari)

-Roenick-