Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millä herkuttelet?

Vierailija
08.05.2013 |

Mikä on se syöminen/ juominen, jota nautit kun haluat herkutella kunnolla? Ja nyt en siis kaipaa tähän ketjuun mitään moitteita kenenkään syömisistä tai juomisista vaan ihan vain näitä "herkkukokemuksia", positiivisella fiiliksellä!
Itse herkuttelen mielummin suolaisella kuin makealla, lempiherkku on riisipiirakka kalkkunalla, paprikalla ja suolakurkulla. Ja salmiakki ja punkku :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkuja on esim. brie-juusto viikunahillon kanssa, juomana punkku, tumma 70% suklaa ja mansikat.

Vierailija
2/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeasta ihan tavallinen suklaa. Suolaisesta en nyt tiedä onko varsinainen herkku mutta oikein herkullista pihviä ei voita mikään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelun juustoilla. Erilaiset homejuustot on mun suosikkeja mm. Regina ja  roquefortit..nam

Vierailija
4/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustot on minullekin suosikkeja. Sitten tykkään suolaisista piirakoista, itse tehtynä :) Ja suklaasta. Äsken söin granaattiomenan ja sen voi kyllä laskea melkein tuon suklaan jälkeen makeitten kakkoseksi.

Vierailija
5/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noin "kehittynyt" makuaisti, vaikka toki juustoista pidän ;) herkutteluun irtokarkkeja, ehdottomasti!!

Vierailija
6/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalla tai Ben & Jerry's -jäätelöllä. Marko tykkää grillipihveistä ja sipseistä.

Vierailija
7/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot ja punaviini on mullekin ihan lemppareita. Myös tummasta suklaasta tykkään, mutta se pitää olla vähintään 85%.

Vierailija
8/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan karkkia! Ihan vasta olin hulluna dumleihin ja fazerin marianne-suklaaseen, mutta nyt menee enemmän peruskarkit. Ruokana joku tosi hyvä pihvi, tai suolainen piirakka, ah.

Vierailija
9/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää Polly-suklaakarkeilla....

Vierailija
10/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon etten mä edes tiedä mistä aloittaa... Voih.

Tänään olen herkutellut homejuustoilla (brie ja aura), joita söin ihan sellaisenaan. Häpeäkseni täytyy todeta että vielä seisaallaan jääkaapin edessä, ilman edes lautasta.

Rakastan myös ihan hampurilaisia ja pizzoja, niillä herkuttelen aika usein. Ja herkuttelulla tarkoitan siis sitä että laitan perheelleni pääasiassa tuoretta ja terveellistä ruokaa mutta syön näitä herkkuja kun olen yksin.

Tykkään myös sipseistä, mutta niillä herkuttelen harvemmin.

11/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma chilisuklaa, punkku, kuohari, Bulmers-siideri, Ristoranten pakastepizzat, pistaasipähkinät, hedelmäsalaatti halloumijuustolla ja kaakao kermavaahdolla. 

Vierailija
12/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain vaiheessa addiktoitunut Pollyihin jotka kymppikin tuossa mainitsi, suolaisista naposteltavista juustonaksut on aika korkealla sijalla. Hyvä pihvi ja punaviini on aivan ihana kombo. Jotkut vahvasti humaloidut oluetkin ovat herkkuja, esim. Fuller'sin I.P.A on tosi hyvää. Kesällä vesimeloni ja mansikat on parasta! Onhan noita herkkuja vaikka kuinka..! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme