Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhausta ja työstä kieltäytymisestä

Vierailija
09.07.2020 |

Mulla on nyt työnhaku päällä, ja ehkä ensimmäistä kertaa elämässä varaa olla vähän "nirso" työpaikan suhteen. Uusi työpaikka olisi kuitenkin erittäin kiva saada. Mietin nyt, kun ensimmäinen haastattelukutsu tuli, että miten toimia, jos tarjous töihin tulisi. Tämä paikka on ihan kiva, ok palkka ja vakkarityö, mutta ei unelmapaikka johon haluan jäädä loppuiäksi. Enemmänkin hyvää kokemusta tulevaa varten. Samaan aikaan olen lähettänyt hakemuksia moneen parempipalkkaiseen, mielenkiintoisempaan työpaikkaan.

Nyt siis mietityttää, että jos tästä ekasta vaikka soitetaan ja tarjotaan paikkaa, mitä teen. Nuo parempipalkkaiset mitä olen hakenut ovat tietenkin vaikeampia ja epätodennäköisempiä saada. Ja kun haastattelukutsutkin tulee vasta kuulemma viikon parin päästä sinne, menee aikataulut ristiin. Eli jos nyt sanon kyllä tälle vakipaikalle, en ehdi saada tietää mitä tarjouksia olisin voinut saada muualta.

Miten te toimisitte, pelaisitteko varman päälle ja ottaisitte ensimmäisen kivan tarjotun paikan`..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi