Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevien 1.luokkalaisten vanhemmat!

Vierailija
08.05.2013 |

Joko lapsi on käynyt tutustumassa kouluun?

Tuleeko yhtään tuttua samalle luokalle?

Jännittääkö teitä vanhempia jokin?

Meillä poika sai yhden kaverin samalle luokalle, mutta kaverikuviot tunnetusti muuttuu ja itse olen aikoinani mennyt uuteen kaupunkiin aivan tuntemattomien kanssa uuteen kouluun eikä kunnon kaveria oikein löytynyt vielä 2.luokallakaan.

Jännittää pojan puolesta, kun hän on valitettavasti perinyt mun herkän luonteen, vaikka onkin kyllä ihan reipas jne.

Odotan toisaalta aivan innoissaan koulun alkua, ja toivon sydämestäni että mukavan opettajan lisäksi myös luokan yhteishenki olisi positiivinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat jo tutustumassa ja kaikki saman ikäiset kaverit tulevat samalle luokalle. Ei huoleta oikeastaan mikään. Poika on meillä toka kouluunlähtijä ja seurannut isomman ekaa vuotta tosi tarkasti. Arka kyllä jossain määrin, mutta koulu kiinnostaa ja oppimishalua on. Arkuus voi vaikuttaa enemmän välituntileikkeihin ja esiintymiseen, koulutehtävät hoitaa kyllä varmasti mallikkaasti. Opettajaan olen myös tyytyväinen. 

Vierailija
2/2 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta turha hermoilla ainakaan etukäteen. Itse hermoilin sitä että ujo ja herkkis joutuu samaan pieneen luokkaan pojan kanssa jonka olin omin silmin nähnyt kiusaavan muita moneen otteeseen. Pelkäsin että lapsi joutuu sen silmätikuksi. No, eilen se poika oli taas meillä illalla, eli onhan siinä kaverissa omat vikansa, mutta meidän pojan kanssa se tulee oikein hyvin toimeen eikä käytöksessä ole ollut moittimista. Pojilla tuntuu tuo toiminta muutenkin olevan joustavaa, ei ole niin sellaista paras kaveri -meininkiä, vaan vietetään aikaa vähän kenen kanssa milloinkin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla