Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkko avaa huoltopisteen kerjääjille Tampereelle!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olen eronnut jo

Vierailija
2/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lainoppinut fariseus kiusaten Jeesusta kysyi Häneltä kysymyksen: "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?" Johon Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi’. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. Toinen, tämän vertainen, on: ‘Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi’. Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

”Minulla ei ole vihollista, sikäli kuin tiedän, eikä maailmassa ole ketään, jota kohtaan tunnen vihamielisyyttä. Kaikki miehet ja kaikki naiset ovat Isäni lapsia, ja olen pyrkinyt elämäni aikana noudattamaan ihmiskunnan Lunastajan viisasta ohjetta – rakastaa lähimmäistäni niin kuin itseäni. – – Ette koskaan tule tietämään, kuinka paljon rakastan teitä. En pysty ilmaisemaan sitä sanoin. Ja haluan tuntea sillä tavoin taivaallisen Isäni jokaista poikaa ja jokaista tytärtä kohtaan.”

George Albert Smith

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysätään järjestäytynyttä rikollisuutta! Ei oo todellista...

Vierailija
4/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gal. 5:14-16, 18, 22-23, 25,26

14 Lain kaikki käskyt on pidetty, kun tätä yhtä noudatetaan: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." 15 Mutta jos te revitte ja raastatte toinen toistanne, pitäkää varanne, ettette lopullisesti tuhoa toisianne.

Vierailija
5/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen eronnut tuosta firmasta.

Minun rahoillani ei kerjäläisiä hyysätä!

Ja eikö sitä kerjäämisen kieltävää lakia nyt saada aikaiseksi jo pikku hiljaa? Kansanedustajien pelleily asian suhteen EI KELPAA.

Vierailija
6/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmäisenrakkaus

Mitä Raamattu opettaa lähimmäisenrakkaudesta? Miten lähimmäisenrakkaus ilmenee jokapäiväisessä elämässä? Entä kirkon toiminnassa?

kunnioittaminen
auttaminen ja diakoniatyö
lähetystyö

Lähimmäisenrakkaus on toisten ihmisten huomioon ottamista ja kunnioittamista. Se on myöskin tärkeä osa kristillisen kirkon opetusta ja toimintaa. Rakkauden kaksoiskäsky kuuluu seuraavasti:

"Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, [--]
ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
       (Matt. 22:37)

Kirkon toiminta perustuu muun muassa tähän Jeesuksen opetukseen. Käytännössä kirkko toteuttaa lähimmäisenrakkautta esimerkiksi tekemällä lähetys- ja diakoniatyötä.

Vierailija
7/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 5, 7: LOPETA

Vierailija
8/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lähimmäisenrakkaus ihan hieno asia, mutta jos nyt kuitenkin autettaisiin niitä, jotka todella tarvitsevat apua eikä rikollisia.

Vierailija
9/9 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös Raamatussa ole sellainenkin kohta jossa käsketään antamaan toinen ihokas sitä tarvitsevalle? Jos siis itsellä on kaksi?

On vähän tuosta rippikoulusta jo aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan