Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tunteet kertokaa!

Vierailija
08.05.2013 |

Mitä tarkoittaa kun alkavassa suhteessa eli tavattu muutamia kertoja, lähetelty sähköposteja ja teksitiviestejä todella paljon, lämpimiä ja romanttisia keskusteluja erittäin paljon. Mies selkeästi ihastunut kovasti.  Mies äkkiä kauhistuu tunteitaan ja pakenee jotenkin sekaisin. Kertoo ajatustensa ja tunteittensa olevan sekaisin. Seksiin ei ennätetty siis ei siinä syy. Näin käynyt jo kolme kertaa lyhyessä ajassa kolmen eri miehen kanssa tosin eri aikaan ei kahta samaan aikaan kuvioissa. Palaavat sitten ajan kanssa takaisin ja kyselevät tilannettani. Mitä teen väärin? Annanko ristiriitaisia viestejä? Miehen riittämättömyyttä? Mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä syy on juuri se että ette mene siihen seksiin vaan jäätte pyörittelemään romantiikkaa pysyen kuitenkin toisistaan etäisinä. Monelle miehelle tulee sellaisesta sitoutumiskammo, tunne että tämä on jotain tosi vakavaa ja tähän ei voi ryhtyä jos ei ole 100% varma että haluaa nyt tai juuri tämän ihmisen kanssa sitoutua loppuiäkseen - ja sitähän alkuvaiheessa harva tietää...

Ehkäpä nuo olisi sujunut mutkattomammin jos vaan olisi jätetty romantiikat vähemmälle, menty vällyjen väliin ja sitten oltu yhdessä asenteella pidetään kivaa ja katsotaan mitä tästä tulee.

Vierailija
2/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:06"]

Ehkäpä nuo olisi sujunut mutkattomammin jos vaan olisi jätetty romantiikat vähemmälle, menty vällyjen väliin ja sitten oltu yhdessä asenteella pidetään kivaa ja katsotaan mitä tästä tulee.

[/quote]

Siis ihanko tosissasi annat tällaisen neuvon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:15"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Olen itse niin aina toiminut eikä ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia. Mutta tiedän kyllä pari joilla on samanlaisia ongelmia ja heillä on ollut juuri se että suhtautuvat niin kovin vakavasti suhteen aloittamiseen ja seksiin ja siitä tulee joko heille itselleen tai miehelle pelottava kynnys tutustua paremmin. Kun ei voi olla 100% varma toimiiko homma, kun pelätään sitä "kaameaa virhettä" että jos menisi sekaantumaan sittenkin väärään (itse ajattelen että so what, sitten erotaan ja etsitään oikeampi).

Vierailija
4/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:18"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Olen itse niin aina toiminut eikä ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia. Mutta tiedän kyllä pari joilla on samanlaisia ongelmia ja heillä on ollut juuri se että suhtautuvat niin kovin vakavasti suhteen aloittamiseen ja seksiin ja siitä tulee joko heille itselleen tai miehelle pelottava kynnys tutustua paremmin. Kun ei voi olla 100% varma toimiiko homma, kun pelätään sitä "kaameaa virhettä" että jos menisi sekaantumaan sittenkin väärään (itse ajattelen että so what, sitten erotaan ja etsitään oikeampi).

[/quote]

Ihan samalla tavalla olen toiminut eikä tosiaan ole missään suhteessa tullut mitään "perääntymisiä". 

Vierailija
5/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Ei kai perääntymisiä tule, mutta ei varmaan sitoutumisiakaan kun jokaisen kanssa heti seksiin lähtee. Ei kuulosta itsestäni oikealta neuvolta.

Miehet! Vastauksia.

Vierailija
6/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut vadtaavia kokemuksia ja aina kyseessä on ollut joku toinen nainen. Pahimmassa tapauksessa oli vakituinen tyttöystävä, josta ei tietenkään mulle mitään kerrottu.

Vierailija
7/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 11:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan samalla tavalla olen toiminut eikä tosiaan ole missään suhteessa tullut mitään "perääntymisiä". 

[/quote]

Ihan miten vaan. Eipä ole kumma, että nykyään on aina vain yleisempää, että mies näkee naisessa pelkän pillun.

Vierailija
8/8 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuosta sänkyyn hyppäämisestä ihan päinvastaiset kokemukset. Pitemmät suhteet ovat syntyneet niin, että on tutustuttu toisiimme kunnolla ennen sänkyyn hyppäämistä, ja kun on heti alkuun harrastettu seksiä, niin seksin merkeissä on kyllä tavatta muutama kerta, mutta se varsinainen tutustuminen on jäänyt tekemättä ja tapaamiset ovat loppuneet lyhyeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän