Miksi vihjailet huumekaupasta kun maksan ostokseni käteisellä?
Haluan säilyttää yksityisyyteni ja käteinen on siihen ainoa mahdollisuus.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kuka sinulle vihjailee huumekaupasta? Prisman kassako?
Jonossa seuraavana olevat henkilöt.
Hahahhaahhahaahahahhshahhahahahaywya
Kuule, ketään pankissa ei kiinnossa heeeeeevonvitttuuaaaaaaaaa, että paljon käytät rahaa kaupassa, kun maksat kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ketään pankissa ei kiinnossa heeeeeevonvitttuuaaaaaaaaa, että paljon käytät rahaa kaupassa, kun maksat kortilla.
Lainaneuvotteluissa oltiin hyvin kiinnostuneita mun rahankäytöstä baareissa kun ostin asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaneuvotteluissa oltiin hyvin kiinnostuneita mun rahankäytöstä baareissa kun ostin asunnon.
No huh. Näinkö pitkällä ollaan jo valvontayhteiskunnan muodostamisen suhteen.
Va kerroitko ihan itse käyväsi. Muuten käyttivät tuota sun maksuliikennedataa sua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh. Näinkö pitkällä ollaan jo valvontayhteiskunnan muodostamisen suhteen.
Va kerroitko ihan itse käyväsi. Muuten käyttivät tuota sun maksuliikennedataa sua vastaan.
On oltu jo toistakymmentä vuotta ja menee vain pahemmaksi. Kohta sama data on vakuutusyhtiöiden käytettävissä ja maksat korkeampaa vakuutusta jos ostoksesi on epäterveellisiä.
'On oltu jo toistakymmentä vuotta ja menee vain pahemmaksi. Kohta sama data on vakuutusyhtiöiden käytettävissä ja maksat korkeampaa vakuutusta jos ostoksesi on epäterveellisiä'
Juuri näin. Tämä on yksi syy miksi käytän kauppaostoksilla yleensä käteistä enkä ole mukana missään asiakkaanhuijausohjelmassa. Toki isommat ostokset, esim. ruohonleikkuri tai auton huolto, maksan kortilla.
Vihjailu,koska aivopesu. Välkommen till dystopia.
Täh? Kuka sinulle vihjailee huumekaupasta? Prisman kassako?