Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?

Vierailija
09.07.2020 |

Minä tällainen:

Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".

Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".

Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa uskaltanut olla oma itseni, ei muuta. Aika moni asia olisi nyt toisin.

Vierailija
2/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma itteni, oon tyytyväinen että tuli kokeiltuu se on kasvattanut. Mut ainoo ois et ois ollu hyvä keskittyä opiskeluun vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis.

Vierailija
4/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt olisi halunnut olla "suosittu" mutta ei sen toteutunut vastakohtakaan eli ulossuljettu ja koulukiusattu ollut kivaa. Olisin halunnut olla sellainen neutraali ja tykätty.

Lisäksi olisin halunnut olla liikunnallisempi. Tätä siis halusin jo kouluaikana kahdestakin syystä, tykkäsin liikunnasta ja olisin halunnut harrastaa niin hiihtoa kuin futistakin, mutta vanhempien mielestä urheiluseurat oli suoraan s¤¤tanasta eli meillä ei liikuntaa harrastettu. Toisekseen koululiikuntatunnit olisi olleet huomattavasti miellyttävämpiä jos olisin ollut urheilullisempi koska koululiikunta sitten loppujen lopuksi tuh¤si minulta kaikenlaisen innon liikkumiseen. Siitä taas on tietenkin ollut haittaa ihan koko aikuisiän eli ihan ensin puhtaasti ulkonäöllisistä syistä ja nyt sitten keski-ikäisenä jo terveysmurheinakin.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi