Emännällä oli syöpä ja hän muuttui A-seksuaaliksi. Kertokaa vinkit kuinka puijaan hänet peiton heilutushommiin
Olin jo hoitojen ajan kiltisti lähes vuoden ilman, joten eikö nyt olisi minun vuoroni ja vuoteni?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Et ole mielestäni itsekäs. En tiedä teidän suhteesta mitään, mutta jos olet noin vuoden tukenut vaimoasi syöpähoidoissa ja ollut henkisesti ja fyysisesti läsnä tarvittaessa niin nyt on sinun vuorosi myös. Syöpähoidot ovat rankkoja ja olen ne itsekin muutama vuosi takaperin kokenut eikä seksi vieläkään minua kiinnosta. Minulla tämä johtuu hormooneista eikä välttämättä koskaan "parane". Rakastan kuitenkin miestäni joten harrastamme seksiä useinkin vaikka se ei fyysisesti enää minua kiinnostaisikaan. Meillä toimi erilaiset roolileikit ja deitti illat joista minä saan tarpeeksi henkistä tyydytystä joka kuuluu rakkauteen ja mies sitten myös sen fyysisen seksin.
Kertoo paljon tämän ketjun ihmisvihatasosta, kun sinunkin kommenttisi kerää lähinnä alapeukkuja. Älykkäät ihmiset peukuttaisivat sinuakin up, mutta emme ole nyt missään ajattelun kehdossa. Ap
Ei sinulla ole mitään velvollisuutta uhrata ainutkertaista elämääsi jonkun toisen eteen. Tilanteenne on ratkaisevasti muuttunut siitä kun menitte yhteen eikä sinulta voi kukaan vaatia loppuelämän kestävää seksittömyyttä.
Näinhän se on, että miehet ovat itsekkäitä sikoja. Tutkimuksen mukaan kun nainen sairastuu, mies jättää hänet 7x todennäköisemmin kuin naiset jättävät miehensä vastaavassa tilanteessa.. Apn kitinä ei siis ole yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todennäköisesti provo, mutta toisaalta miehet ovat juuri niin tyhmiä, että tämä voisikin olla totta.
Onko mielestäsi älykästä yleistää? Et kai vaan sanonut nyt tyhmästi? Miltä tuollainen typeryys tuntuu?
Hyvältä tuntuu, koska olen suurimmaksi osaksi oikeassa.
Juu, mutta kun sorruit haukkumaan yleistävästi miehiä tyhmiksi, joten teit itsestäsi typeryksen. Miltä se tyhmänä olo tuntuu?
Vastasin jo kysymykseesi. Olet kuin rikkinäinen levy, joka toistaa samaa lausetta. Olet kai mies tai miesasianainen, kun tämä noin kolahti?
Ei. Sinä et vastannut. Levitit miesvihamielistä yleistävää pas*aa, mutta et myönnä olevasi yleistävä typerys.
Taisit ottaa tämän TODELLA henkilökohtaisesti. Ei kannata suuttua noin kovasti kaikkien miesten puolesta. Monet miehet ovat idiootteja ja ymmärtämättömiä näissä asioissa, yritäpä tulla asian kanssa toimeen.
Älä vääristele asioita. Sinä yleistit puhumalla miehistä, johon tartuin, että se on väärin ja nyt selittelet vaikka helpointa olisi myöntää oma moka eli yleistäminen. Ehket vaan ole riittävän älykäs myöntämään päivänselvää virhettäsi.
Eihän tuo jankkauksesi etene mihinkään. Enkä minä mitään mokia koe tehneeni, koska sanoin vain asian josta monet ovat samaa mieltä. Jos sinä et ole, se on ok, ei minunkaan tarvitse olla sinun kanssasi samaa mieltä. Vedä happea nyt vähän, asialtasi putoaa pohja kun raivoat.
Niin, totesit vain vaatimatttomasti, että "MIEHET". Eikö sinulla sen vertaa älli pelaa, että myöntäisit edes kirjoittamasi typeryydet, kuten asioiden yleistäminen, jonks suoritit? Tiedän olevani hankala vääntäjä, sillä en väännä asioista, jos en ole oikeassa. Olen autisti. Sinä yleistit. Piste.
No tuo selittää jankkauksesi. Saat anteeksi.
Oliko tuo sinun tapasi myöntää olleesi yleistävä idiootti? Tietenkin olen aina oikeassa, jos väittely etenee näin pitkälle. Sinä tosin teit itsestäsi pellen heti ensimmäisessä yleistävässä kommentissasi, joten minun oli erittäin helppo "hoidella" sinut. Silti sinä hölmö räpistelit totuuden edessä kuin mikäkin vajuuhenkilö. Miksi?
No myönnän yleistäneeni hermostuspäissäni. Oletko nyt tyytyväinen?
Hei hei nyt, minä en pyytele tältä jankkaajalta anteeksi, olen se alkuperäinen kenelle tämä autisti hermostui. Tässä on nyt useampi sitä meiltä että miehet ovat kusipäitä, ja autisti tappelee kaikkien kanssa. Minä en kyllä pyytele anteeksi mielipidettäni tai yleistämistä.
No älä. Ole sitten itsesi typertävä yleistäjä. Lopputulos on omalta kannaltani kuitenkin täysin sama. Eli tuhlaan aikaani ihmisten kanssa vääntämiseen, joista ei oikeasti edes ole vääntämään.
Mielipiteitä ei kenenkään pidä anteeksipyydellä, mutta mielipidettäkin rohkeampaa on myöntää olleensa väärässä.
Nyt lääkkeet naamariin ja muualle räyhäämään. Ei minua kiinnosta olenko mielestäsi oikeassa vai väärässä, jokainenhan on omasta mielestään oikeassa.
Yök. Minä en ottaisi suihin ilman syöpääkään. Saati sitten sairaana, jolloin maut ja hajut voimistuvat. Ala siinä sitten jonkun kusista k*rpää lussuttamaan 🤮
Anna kunnon kokovartalohieronta iltaisin öljyn kanssa. Kyllä vaimon halut siitä pikkuhiljaa herää. Jos ei ala jossain välissä sujua, niin keskustele voisitko käydä luvan kanssa vieraissa.
UKK:llakin oli sellainen Sylvin sairauden takia. Sylvi oli kyllä hiukan käpynä Anitan takia kun Anita oli niin päällekäyvä.
Aloita siitä ettet pilkkaa ja vähättele aseksuaaleja.
Aseksuaaliksi ei tulla, terveyden/libidon menetys ei tee kenestäkään aseksuaalia.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että miehet ovat itsekkäitä sikoja. Tutkimuksen mukaan kun nainen sairastuu, mies jättää hänet 7x todennäköisemmin kuin naiset jättävät miehensä vastaavassa tilanteessa.. Apn kitinä ei siis ole yllätys.
Ja tällaistä jopa neljä peukuttaa?? Onpa tällä palstalla paljon kelvottomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että sinäkin olet pelkkä yleistävä pelle. Miksi tuollaisen yleistävän pellen yleistävät mielipiteet kiinnostaisivat muita, kuin samanlaisia yleistäjiä? Ok. Ymmärrän. Olet liian typerä kanssakäymiseen kanssani.
Lopettakaa nyt jo vttu tämän ruokkiminen, vihfoin ja viimein😑😑 Tiedän, että valtaosa viesteistä on ap:n itse kirjoittamia, mutta eivät kaikki.
Tuliko "emännästä" myös tyhmä syövän takia, vai miten kuvittelet voivasi puijata harrastamaan seksiä...? Eiköhän ne halut palaudu jossain vaiheessa. Tai sitten ei. Mutta anna aikaa.
Vaimon viettelemä mies kirjoitti:
Anna kunnon kokovartalohieronta iltaisin öljyn kanssa. Kyllä vaimon halut siitä pikkuhiljaa herää. Jos ei ala jossain välissä sujua, niin keskustele voisitko käydä luvan kanssa vieraissa.
UKK:llakin oli sellainen Sylvin sairauden takia. Sylvi oli kyllä hiukan käpynä Anitan takia kun Anita oli niin päällekäyvä.
Olen jo saanut luvan käydä vieraissa, mutta se ei ole minun juttuni. Muutenkin, haluan ainoastaan omaa eukkoani. Ap
Just yritin ja sain haukut päin naamaa. Totesin, että minä olen se henkilö, joka saa viimeiset naurut. Olen itsetuhoinen ja jos joskus lähden noin vain, niin yhtäkään kusípäätä en jätä jälkeeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan oikeassa. Nyt pitäisi herätellä vaimon seksuaalisuutta jotenkin. Antakaas nyt naiset parhaat vinkit tähän. Normaali ja säännöllinen seksi sitä paitsi lisää terveyttä ja psyykkistä hyvinvointia ja liimaa pariskunnat yhteen. Hoidot ovat ilmeisestikin ohi tai vähintään loppusuoralla, joten nyt osana tervehtymisprosessia seksielämä käyntiin. Kyllä voi ottaa poskaria tai varovasti kokeilla liukuvoiteen kanssa, niin se on vain hyväksi. Yli on päästävä ja eteenpäin.
Ei seksihaluja voi herätellä jos niitä ei vain ole. Aivot ovat toinen seksuaalielin, jos sinne tulee esim vaurioita, voi henkilön seksuaalisuus muuttua pysyvästi. Tähän liittyy niin paljon muutakin kuin hormonit.
Itselle seksi on ollut epämielenkiintoinen asia siitä saakka, kun käytin psykiatrisia lääkkeitä yli kaksi vuotta. Lopetuksesta on kulunut jo yli 5 vuotta aikaa eikä seksuaalivietistä ole tietokaan. Se vain hävisi ja ei ole tullut takaisin. En saa itseäni millään kiinnostumaan seksistä vaikka kuinka yritän eikä kehossa tapahdu mitään. Täst on turha syyllistää henkilöä itsestään, sillä siihen ei voi juurikaan vaikuttaa. Tällaiset tilat voivat olla pysyviä, kyse ei siis ole vain tilapäisestä kyllästymisestä yms. muusta tavallisemmasta syystä, joka korjaantuu itsestään.
No älä. Ole sitten itsesi typertävä yleistäjä. Lopputulos on omalta kannaltani kuitenkin täysin sama. Eli tuhlaan aikaani ihmisten kanssa vääntämiseen, joista ei oikeasti edes ole vääntämään.
Mielipiteitä ei kenenkään pidä anteeksipyydellä, mutta mielipidettäkin rohkeampaa on myöntää olleensa väärässä.