Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaasulieden kanssa?

Vierailija
09.07.2020 |

Osaan sytyttää ja sammuttaa kaasun, mutta minkälaisia ruuanlaittoastioita kannattaisi käyttää? Mikä kestää ja toimii parhaiten? Pienellä liekillä alkuun? Ei tyhjää astiaa liedelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsastiat ja valurauta ainakin kestää, teflonia en välttämättä käyttäisi.

Vierailija
2/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ajattelinkin kokeilla vanhaa 3 l teräskasariani, jossa on lasikansi. Se on kestänyt uuninkin:) Vuokraamme matkailuauton. Jos jollakin on kokemusta autossa kokkaamisesta, niin voi myös kertoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaasuhella jo yli 30 vuotta. Kaikki sähköliedelläkin tavanomaisesti käytettävät ruoanlaittoastiat ovat kestäneet. Pari teflonia olen uusinut, mutta tässä ajassa olisi ne varmasti pitänyt uusia muutenkin. Yksi ohutpohjainen emalipintainen pikkukasari myös hiutui pohjasta ja senkin kohdalla veikkaan, että syy oli muuten vain ikääntymisen aiheuttama normaali kuluma.

Käytä vaan kaasua rohkeasti. Pian huomaat miten kätevä se on kun se tottelee heti. Uuniin suosittelen sisälämpömittaria. Minulla on sellainen ihan mekaaninen halpis, maksaa alle vitosen ja toimii kuin junan vessa. Tässä linkki:

https://www.tokmanni.fi/uunilampomittari-924-6411570009241

Vierailija
4/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Ajattelinkin kokeilla vanhaa 3 l teräskasariani, jossa on lasikansi. Se on kestänyt uuninkin:) Vuokraamme matkailuauton. Jos jollakin on kokemusta autossa kokkaamisesta, niin voi myös kertoa.

ap

Ihan hyvin onnistuu autossa kokkailut. Kaasuliesi on nopea, tykkään. Teräskattilat ja ihan tavalliset paistinpannut toimivat. Muista ilmanvaihto, eli liesituuletin päälle jos sellainen löytyy, tai avaat hieman ikkunaa kokkaillessasi.

T. Karavaanari

Vierailija
5/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä