Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla yläosa D/80, alaosa 38/40? Bikinien mallista.

Vierailija
11.07.2006 |

Siis mikä olisi sopivin malli tällaiselle vartalolle? Joissakin rintaliiveissä C80 käy myös.

Apua !

kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei bikineitä minulle, kiitos :(

Vierailija
2/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ylä-ja alaosa myydään erikseen, ja vaikka eri kuosilla jos haluat, kokeile niitä

Vierailija
4/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin keväällä hätäpäissäni (kiireessä) Lindexiltä ylä- ja alaosam erikseen, yläosassa niskan taakse solmittava lenkki, kaarituet ja tietysti se selän taakse menevä osa. Bikinit on ihan ok, kroppa kaipaisi kyllä hiukan " tuunausta" =)

Vierailija
6/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansien sovitusten jälkeen ostin viime kesänä helterneck-yläosalliset bikinit ja ne kyllä näyttivät hyviltä vielä tänäkin kesänä. Alaosat ovat melkoisen matalavyötäröiset. Pömppöä on vähän vatsassa ja muuta sellaista raskauksen ja synnytyksen jälkeistä yleispöhöä, mutta bikinejä pidän silti!

Vierailija
7/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit vaan tursuaa yli vaik samankokoiset rintsikat on just passelit! Alaosa pitäis olla 40-42.. Bikinit tahdon minäkin kun en halua uimapukukortonkia päälle pukea. Mut mistä löytää riittävän ison yläosan??? Oikeasti! Ois kiva päästä uimaan ennen kuin kesä loppuu.... *byääh*

Vierailija
8/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös " yleispöhö" ... Painoa 59 kg, mutta kun ei ole lihasta yhtään niin pöhöttää.

ap