Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut Lucinda Rileyn Seitsemän sisarta sarjaa?

Vierailija
08.07.2020 |

(tuo siis ekan kirjan nimi).
Jotenkin ärsyttävää lässytystä, mutta jostain syystä kuitenkin koukuttavaa.
Suositelkaa mulle jotain kunnon luettavaa näiden sijaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja tunnelmani on ihan sama kuin sinullakin... Jokin siinä tökkii, mutta silti tekee mieli kuitenkin lukea mieluummin kuin jättää kesken.

Australia-teemainen on tähän mennessä paras.

Vierailija
2/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljännessä kirjeessä ja koukussa minäkin. Jotenkin ne nykyaikaan sijoittuvat tarinan osat ovat tosi pliisuja ja ennalta arvattavia, mutta ne menneisyyden tarinat ovat mielenkiintoisia. Ja yleensä inhoan kaikkea historiaan sijoittuvaa. En jaksa niitä mytologioita yhtään, mutta silti ei voi lopettaa lukemista ja innolla seuraava kirja aina vanhan loppuessa tulee lukulistalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neljännessä kirjeessä ja koukussa minäkin. Jotenkin ne nykyaikaan sijoittuvat tarinan osat ovat tosi pliisuja ja ennalta arvattavia, mutta ne menneisyyden tarinat ovat mielenkiintoisia. Ja yleensä inhoan kaikkea historiaan sijoittuvaa. En jaksa niitä mytologioita yhtään, mutta silti ei voi lopettaa lukemista ja innolla seuraava kirja aina vanhan loppuessa tulee lukulistalle.

Ei kirjeessä, vaan kirjassa

Vierailija
4/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukenut kolme ekaa ja periaatteessa tykkään kyllä sarjasta. Kunkin osan tapahtumaympäristö vaikuttaa tosi paljon kiinnostavuuteen. Mun äiti, joka lukee normaalisti pelkkiä dekkareita, on ihan koukussa nöihin.

Kirjavinkkinä vaikka Victoria Hislopin kirjoittama Paluu, jossa on vähän vastaava yhdistelmä historiaa ja nykyaikaa.

Vierailija
5/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ekan ja joku siinä tökki. Ei koukuttanut kyllä yhtään ja lopetin sarjan siis siihen.

Vierailija
6/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin töissä äänikirjana. Meni se hyvin taustahälynä. Electran tarinaa odotellessa...

Jenny Colganin kirjat on myös kivoja.

Vierailija
7/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ensimmäisen luin ja olihan se ihan uskomatonta lässytystä ja juonenkäänteet kuin romantiikan nälkäisen teinin äikän esseestä. Ihmettelin, miten tästä hutusta on voitu tehdä vielä jatko-osia....

Vierailija
8/8 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri viimeisen Missing sister osan ja oli mielestäni huonoin kaikista. Varsinaista sillisalaattia, kaikki mahdolliset ja mahdottomat henkilöt survottu juoneen. Loppuratkaisukin lässähti, olisi odottanut vähän komeampaa finaalia tuollaisen pitsinnypläyksen jälkeen. Mutta sarja jatkuu vielä.