Ex-mies aikoo muutta naapuriin
Meidän erosta noin 2 kk ja mies on nyt päättänyt ostaa asunnon samasta talonyhtiöstä. Meillä on kouluikäiset lapset. Ero tuli kun mies löysi elämänsä rakkauden tammikuussa ja nyt siis jo asuu uuden puolisonsa kanssa. Uudella rouvalla on kaksi pientä lasta. Minusta tuntuu että mies vaan haluaa muuttaa lähelle toki lastenkin takia, mutta myös vahtimaan minua. Tiedän, että uusi liitto on jo nyt pienissä arjen vaikeuksissa, mutta en tosiaan tiedän mitä mies kuvittelee voittavansa sillä, että muuttaa näin lähelle minua. Toki lasten takia hyvä, mutta eihän se muuta sitä sopimusta mikä on tehty lastenvalvojalla, missä on määrätty tapaamisoikeus joka toinen viikonloppu. Eihän miehelle ole oikeutta tulla millon vaan ovelle koputtelemaan ja pyytämään lapsia uimahalliin tms.? Mä tiedän, että tää kuulostaa huonolta provolta ja sille tää tuntuu itsestäkin, mutta rakkaat naiset, jos tiedätte miten ihmisen elämän voin murskata parissa kuukaudessa niin olen kyllä niin jyrän alle jäänyt kaiken tämän kanssa, joten pyydän asiallisia kommentteja, että pääsen eteenpäin ajatusteni kanssa.
Kommentit (9)
Luulisi olevan kiva ja hyvä asia, että isä haluaa viettää aikaa lastensa kanssa. Ainakin lasten ja isän kannalta.
Kun me eottiin niin, mies muutti naapuiin, helppoahan se on lasten kannalta. Nokka pystyyn ja elä omaa elämään ja ei kai se maailmaa kaada vaikka, mies hakis lapsia uimaan eri sopimusta ?
Mutta mitä vittua sitten pitää erota, jos haluaa kuitenkin olla siinä nurkilla?!
Mainitse miehelle että olet itse katsonut jo asunnon muualta. Katso kysyykö mistä... Ehkä kaupan voi vielä perua. Tietääkö uusi vaimo missä asut? Jos ei, kerro.
Minä en suostuisi tuollaiseen, että mies olisi joka päivä siinä nenän edessä muistuttamassa siitä miten hän vain löysi uuden rakkauden ja lähti. Muuttaisin vaikka mieluummin itse pois. Kouluikäiset osaavat jo pyöräillä isälleen vähän kauempaakin jos haluavat tavata useammin kuin joka toinen viikonloppu, ei se sitä estä vaikka ei asukaan samassa pihapiirissä. Miehellä ei kertakaikkiaan olisi pääsyä minun päivittäiseen elämääni tuollaisen tempun, tai ylipäätään eron jälkeen.
Vihjaisin uudelle vaimolle että miehen kiinnostus minua ja elämääni kohtaan on edelleen näköjään suurta. Eiköhän uusi asunto löydy jostain muualta.
uusi vaimo sanoi minulle ettei haluaisi muuttaa niin lähelle minua, mutta mies on saanut lirkuteltua ja myytyä asian nuorelle vaimolleen, ettei hän edes tajua millaiseen kusipäähän on sitoutumassa.
ap
Olette eronneett 2kk sitten ja miehellä jo nyt uusi vaimo?
Asiaan, eromme jälkeen asuimme naapuritaloissa, ja se osottautui erittäin hyväksi ratkaisuksi alakoululaislastemme vuoksi. Oli meilläkin tapaamissopimukset kirjattu, mutta hyvä asia oli lapsille, että saattoi silti tavata toista myös sovittujen aikojen ulkopuolellakin.
Itse muuttaisin pois, tai keskustelisin asiasta uuden vaimon kanssa että niinköhän haliúaa minun kanssani samaan rappuun...