Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietävätkö identtiset kaksoset, mitä toinen ajattelee?

Vierailija
05.05.2013 |

Kuinka tavallista/epätavallista ovat esim. nämä erilaisissa kaksostutkimuksissa esilletulleet jutut, joissa erillään (ilman kontaktia) kasvaneilla identtisillä kaksosilla on hurjasti samankaltaisuuksia elämissään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika hyvin tiedetään. Ei tarvitse puhuakaan, kun tietää mitä toinen ajattelee ja usein tulee sanottua samaan aikaan asioita. Tutkimuksissa on huomattu, että erillään kasvaneet identtiset kaksoset ovat jopa samankaltaisempia kuin yhdessä kasvaneet identtiset kaksoset. Yhdessä kasvaneet identtiset alkavat usein mm. ympäristön painostuksesta johtuen yrittämään erottua toisistaan, kun taas erillään kasvaneilla ei ole tätä "painostusta" erottua.

Vierailija
2/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on identtinen kaksonen, ei heillä ole mitään tuollaista mystiikkaa ollut suhteessaan. Mutta on niitä sellaisiakin jotka puhuvat samaan aikaan ym. Ex kyllä piti niitä vähän friikkeinä kun katottiin joskus jotain dokkaria. Ovat niinkuin tavalliset veljekset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
4/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on identtinen kaksonen. Ihan normiveljekset ovat. En ole huomannut mitään erikoista.

Vierailija
5/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen identtisistä toinen. Joskus soitamme toisillemme niin samaan aikaan, että puhelin ei edes ehdi soida, mutta enemmänkin se on varmasti ollut sattumusta. 

Vierailija
6/6 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ja minä puhumme kyllä päällekkäin, lopetamme toistemme lauseet tai oikeammin jätämme lauseet kesken, kun ymmärrämme, mitä toinen tarkoittaa. Tämä on hurjasti vähentynyt vuosien varrella enkä koe, että lukisin siskoni ajatukset vaan ennemminkin arvaan reaktiot niin kuin voisin arvata kenen tahansa muun läheisen ihmisen reaktiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi