Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset katselevat sinua sillä silmällä?

Vierailija
05.05.2013 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse huomaa mitään katseita. Ihan selkeät iskuyritykset toki huomaan. Viimeksi sellainen oli pari kuukautta sitten ja kyseessä oli 36-vuotias mies. Itse olen 53-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 ja huomannut jo 5 v sitten kääntäväni yli 10v mua vanhempien miesten päitä. Samanikäiset katsovat ohi. Onneks oon ikäiseni kanssa naimisissa niin ei tarvii ottaa ikäloppua :-)

Kai täytyy olla "tyytyväinen" että edes jotkut katsoo, kohta onkin ikää niin paljon että kukaan ei katso.

Vierailija
4/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja onnellisesti naimisissa 31-vuotiaan miehen kanssa.

sitä, minkä ikäiset katsovat minau sillä silmällä, on vaikea arvioida. Arvioon kun syntyy turhan suuri virhemarginaali siitä, ettei oikeasti voi toisten ajatuksia tietää. Ns. "tarjouksia" on viime vuosina tullut 19-62 ikäisiltä, mutta voin kuvitella, että on olemassa 62 vuotta vanhempiakin joille kelpaisin "paremman puutteessa"

.

Vierailija
5/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, eikä kukaan ole koskaan katsonut, eikä tarjouksia ole juuri tullut, vaikka kuinka olisi yksin kapakassa tyrkyllä.

Vierailija
6/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 38 eikä minkään ikäiset, sen verran buldoggia mä muistutan.

Vierailija
7/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38. Oma mies katselee "sillä silmällä". En ole huomannut että kukaan muu mies katselisi.

Vierailija
8/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v. ja viime vuonna treffeille pyysivät 20 v. pojankloppi ja n. 70 v. pappa (molemmat asiakkaita). Ei mua muuten ole katsellut kukaan aikoihin enkä itse saa mitään vastakaikua ikäisiltäni miehiltä, joihin olen yrittänyt ottaa kontaktia.

Vierailija
9/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v. ja viime vuonna treffeille pyysivät 20 v. pojankloppi ja n. 70 v. pappa (molemmat asiakkaita). Ei mua muuten ole katsellut kukaan aikoihin enkä itse saa mitään vastakaikua ikäisiltäni miehiltä, joihin olen yrittänyt ottaa kontaktia.

Vierailija
10/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v. Suurin osa katselijoista ollut 28-35 v, muutamia oman ikäisiä myös. Mutta suurin osa huomattavasti vanhempia.

Vierailija
11/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja +30v, tosin yks 24v piirittää jatkuvasti mutta ei kiinnosta

Vierailija
12/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v. ja ei katso kukaan. Ei ole koskaan katsonut.

Vierailija
13/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 31 ja yleensä joykut 25-32 vuotiaat katselee, mutta kattelee ne nuoremmatkin. Itseäni vanhemmat miehet ei juurikaan ole olleet elämäni aikana musta kiinnostuneita. Tai on niitä muutamia muutaman vuoden vanhempia yrittäjiä ollut myös. Mutta, no, varsinkin nuorempana kukaan mua vanhempi ei katellut, koska ne luuli mua niin nuoreksi. Kai mä pikkuihiljaa alan vanheneen tässä.

Vierailija
14/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina ihmetelly kuka vilkuilee ympärilleen niin että hoksaa muiden kattovat "sillä silmällä" ja mistä ihmeestä sen tietää että kattoo :D onko se joku hymy?

Kaikkihan ny kaikille flirttaa...jaa en tiiä ehkä elän nii hyvää elämää ettei tartte vilkuilla ympärille :P

Vierailija
15/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsoi tänään sillä silmällä yli 60 -vuotias puoliksi halvaantunut mies, jota yritin auttaa. Vituttaa, tuntuu ettei saisi hoitotyössä hymyillä kun nähdään heti objektina. Tukka ponnarilla ilman meikkiä sairaalassa saa kummallisen paljon katseita.

Itse ihailen yhtä neurologia ja verisuonikirurgia, molemmat on ilmeisesti huomanneet mut, koska heidän osaltaan tulee myös pitkiä katseita. Myös yhden opiskelijan kanssa on tuijottelua.

Ihan hämmentävää noin kaikkiaan, että niin kaikenikäiset miehet minut huomaavat, (siis jotkut harvat, ei tod kaikki), jos nyt olisin sinkku tuntuu että olisi paljon valinnanvaraa.

Vierailija
16/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47- vuotias, ja kaikenikäiset. Niinkuin koko ikäni.

Vierailija
17/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 vuotias ja viime aikoina on tuntunut, että 22 vuotiaat eli -91 syntyneet miehet ovat osoittaneet kiinnostusta. Lienevätkö siinä ikäluokassa kovia flirttailemaan, vai miksi vedän puoleeni pari vuotta nuorempia...

Vierailija
18/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias olen. En tiedä mitä tähän "sillä silmällä katsomiseen" pitäisi lukea. Varsinaisia iskuyrityksiä tulee lähinnä 35-55 -vuotiailta, jotain pientä flirttiä ja kiinnostuksen osoitusta lähes koko ikäkirjolta. Töissä vanhemmatkin papat vinkkaa silmää ja antaa kohteliaisuuksia,  kaupungin yössä voi tulla jotkut nuoretkin poikaset iskemään läppää. Ja sokerina pohjalla tuttavaperheen teini jolla taitaa olla pikku ihastus.

Vierailija
19/62 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen ja ituttaa kun ei voi miehille puhua niin ettei ne luulis, että yritän iskee niitä. 

Nimimerkki: miehet on helvetin tyhmiä enkä ole lespo

Vierailija
20/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v ja saman ikäisten miesten kanssa on pientä, päivän pelastavaa flirttiä.

Olen onnellisesti parisuhteessa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän