Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pukeutumistyyli viiskymppiselle naiselle?

Vierailija
05.05.2013 |

Millainen vaatetus ja hiukset sopivat viiskympiselle naiselle? BMI 23, hiukset olkapäille. Olen tottunut pukeutumaan lähes nuorison tyylisesti (=jämähtänyt johonkin illuusioon), mutta se ei tunnu oikein omalta enää. Mitä tilalle? Ei ainakaan mitään jakkupukuja, mutta mitä? Konkreettisia ehdotuksia sekä kampaukseen että vaatteisiin kaipaisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen "toimistohommia", tapaan asiakkaita ja edustan tarvittaessa. Kun ei ole asiakaspäivä mulla on yleensä siistit farkkulegginsit (mustat) ja vuodenajasta riippuen joko neuletunika/-mekko tai ohuempi  vastaava vaikka neuletakin kanssa.

Asiakaspalavereissa vaikka mokkahame, värikäs trikoopusero (ei perus t-paita) ja siisti ohut neuletakki; musta hame, valkoinen erikoisesti leikattu paita ja punainen pitkä neuletakki, "jersey" kotelomekko värillisine asusteineen ja edelleen joku neuletakki, kietaisumekko ja sen alla joko poolo tai päällä ohut neuletakki. Ja vielä viime viikolla korkeakorkoiset mustat saappaat. Housujakin käytän ohuiden erikoisten neuleiden kanssa, kenkinä korkeakorkoiset nilkkurit. Mä rakastan ohuita erikoisia neuletakkeja, ne on paljon mukavampia kuin jakut. Niitäkin toki löytyy mutta käytän tosi harvoin.

Edustusta sitten vaikka liituraitapuvussa (naisellinen erikoinen leikkaus) ja valkoisessa paidassa; kotelomekossa tai mustassa hameessa ja pitsipuserossa... väreillä tai ilman. Aina tilanteen mukaan.

Mun pukeutumistyyli on varmaan nuorekas mun ikäiselle (50+ myös) mutta mun omaa tyyliä:)  Mulla on myös lapoihin saakka paksut kerroksittain leikatut taipuisat hiukset joista en ihan heti luovu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme