Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun paljastelusta tulee rikos niin mites naisten somekuvat

Vierailija
08.07.2020 |

Eikös nekin ole usein paljastelua ja seksuaalista häirintää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs julkisella paikalla imetys?

Vierailija
2/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi välttää ne ihan itse eli ei mene katselmaan sellaisia somejulkaisuja, joissa on paljasta pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs julkisella paikalla imetys?

Vauvan pää on siinä rinnan edessä. Älä tunge nokkaasi niin lähelle, se on häiritsevää vauvastakin.

Vierailija
4/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tissiliike jossa juostiin tissit paljaana joskus viime kesänä.

Vierailija
5/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä verrataan miesten lähettelemiä ka*ukuvia ja naisten somejulkaisuja, niin ero on siinä, että miehet lähettelee "kohdistetusti" kuvan jollekin tietylle naiselle tämän pyytämättä, kun taas naisten somekuvat ovat tämän omalla tilillä, josta niistä kiinnostuneet voivat mennä niitä katsomaan. Ne eivät siis lävähdä yllättäen ja pyytämättä kenenkään kännykän näytölle yms.

Vierailija
6/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi välttää ne ihan itse eli ei mene katselmaan sellaisia somejulkaisuja, joissa on paljasta pintaa.

Kyllä jokaisella täytyy olla oikeus käyttää somea ilman että joutuu katselemaan törkyä.

Vierailija
7/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kaikki nämä kiellot koskevat vain miehiä!

Naiset saavat edelleen katsella ja koskea miehiä ilman pelkoa syytteistä ja hyvä niin!

Vierailija
8/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen alkanut tekemään poliisille rikosilmoituksia aina kun näen lähistön rannalla puolialastomia naisia, lapsia ja miehiä. Itsensäpaljastaminen ollaan nimittäin kieltämässä rikoslaissa raiskaukseen ja muuhun seksuaalirokokseen verrattavana tekona. Joten ihmistem on syytä alkaa opetella ja tottuttautua siuhen. Tämä on heille hyvää harjoitusta.

Vierailija
9/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella täytyy olla oikeus käyttää somea ilman että joutuu katselemaan törkyä.

Minä käytän somea, mutta ei siellä levähdä minun näkyville mitään törkyä. Missä ihmeessä sinä käyt?

Vierailija
10/10 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-kuvissa ei näytetä sukupuolielimiä. Naisen rinta ei ole sukupuolielin. Keksikää urpot jotain vähän nokkelampaa ennen kuin näpyttelette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi