Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lomamatkalla matkustussuositusten vastaisesti

Vierailija
08.07.2020 |

Olen Espanjassa. Kysyttävää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku

Vierailija
2/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko jäädä karanteeniin kun pääset takaisin kotiin?

Vierailija
4/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo aluetta jossa oot vielä suljettu? Lockdown mua pelottaa eikä korona.

Vierailija
5/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo pitäähän sitä karanteeniin jäädä. -ap

Vierailija
6/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne asti sitten menit kirjoittamaan tälle palstalle etkä muuta tekemistä keksinyt?

Vierailija
7/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää että jäät kuukaudeksi kahdeksi jumiin sinne? Ei mulla olisi moiseen aikaa

Vierailija
8/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

@6 aurinko porottaa niin kovaa, että pakko makoilla varjossa. Hupaisia nämä jeesustelijat täällä, taitaa olla kateutta. -ap

Vierailija
9/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

@7 Ei lentoliikenne ole missään vaiheessa ollut kokonaan poikki, joten tuskin se on jatkossakaan.-ap

Vierailija
10/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa tullut käytyä monia kertoja, kiva maa. Nauti lämmöstä!

Vierailija
11/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua Koronaa mun vanhoille vanhemmille. En haluaisi uskoa, että ihmiset ovat niin itsekkäitä, että matkustaa riskimaihin ihan vaan koska itseään huvittaa. Toivon sulle hyvää ja turvallista matkaa kunhan et tuo Koronaa tullessasi ja itsekkäällä toiminnalla vaaranna muita. Vaikka provohan tämä oli.

Vierailija
12/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua Koronaa mun vanhoille vanhemmille. En haluaisi uskoa, että ihmiset ovat niin itsekkäitä, että matkustaa riskimaihin ihan vaan koska itseään huvittaa. Toivon sulle hyvää ja turvallista matkaa kunhan et tuo Koronaa tullessasi ja itsekkäällä toiminnalla vaaranna muita. Vaikka provohan tämä oli.

Entä ulkomaille kesätöihin menneet? Naapurin tytär on kesätöissä Ruotsissa ja on vieläpä hoitoalalla. Mitä sellaisten pitäisi tehdä, joilla on seurustelukumppani tai puoliso ”riskimaissa”?

Vierailija
13/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi vähemmäv kiinnostaa turistina olo Espanjassa tai muuallakaan. Stressaavaa.

Vierailija
14/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ulkomaille kesätöihin menneet? Naapurin tytär on kesätöissä Ruotsissa ja on vieläpä hoitoalalla. Mitä sellaisten pitäisi tehdä, joilla on seurustelukumppani tai puoliso ”riskimaissa”?

Valita näitä toinen maa ja pysyä siellä ”turvallisesti”. Ei matkustaa edestakaisin. Toivottavasti se kesätöissä oleva tytärtään ei ramppaa kahden maan välillä huvikseen.

Vierailija
15/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin?

Vierailija
16/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tänä vuonna meni kesätöihin juurikin hoitoalalle Ruotsiin, niin luulisi olevan ihan itsestäänselvää, että se tarkoittaa sitten siellä pysymistä koko kesän ajan ja palatessa kahden viikon karanteenia.

Viimeksi vastaavaa hässäkkää oli, kun menivät sotaan. Nyt voi sentään facettaa, facetimettää ja skypettää mielin määrin kotiin.