Olen lomamatkalla matkustussuositusten vastaisesti
Kommentit (16)
Meinaatko jäädä karanteeniin kun pääset takaisin kotiin?
Ei oo aluetta jossa oot vielä suljettu? Lockdown mua pelottaa eikä korona.
Joojoo pitäähän sitä karanteeniin jäädä. -ap
Sinne asti sitten menit kirjoittamaan tälle palstalle etkä muuta tekemistä keksinyt?
Etkö pelkää että jäät kuukaudeksi kahdeksi jumiin sinne? Ei mulla olisi moiseen aikaa
@6 aurinko porottaa niin kovaa, että pakko makoilla varjossa. Hupaisia nämä jeesustelijat täällä, taitaa olla kateutta. -ap
@7 Ei lentoliikenne ole missään vaiheessa ollut kokonaan poikki, joten tuskin se on jatkossakaan.-ap
Espanjassa tullut käytyä monia kertoja, kiva maa. Nauti lämmöstä!
Mä en ainakaan halua Koronaa mun vanhoille vanhemmille. En haluaisi uskoa, että ihmiset ovat niin itsekkäitä, että matkustaa riskimaihin ihan vaan koska itseään huvittaa. Toivon sulle hyvää ja turvallista matkaa kunhan et tuo Koronaa tullessasi ja itsekkäällä toiminnalla vaaranna muita. Vaikka provohan tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua Koronaa mun vanhoille vanhemmille. En haluaisi uskoa, että ihmiset ovat niin itsekkäitä, että matkustaa riskimaihin ihan vaan koska itseään huvittaa. Toivon sulle hyvää ja turvallista matkaa kunhan et tuo Koronaa tullessasi ja itsekkäällä toiminnalla vaaranna muita. Vaikka provohan tämä oli.
Entä ulkomaille kesätöihin menneet? Naapurin tytär on kesätöissä Ruotsissa ja on vieläpä hoitoalalla. Mitä sellaisten pitäisi tehdä, joilla on seurustelukumppani tai puoliso ”riskimaissa”?
Eipä voisi vähemmäv kiinnostaa turistina olo Espanjassa tai muuallakaan. Stressaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ulkomaille kesätöihin menneet? Naapurin tytär on kesätöissä Ruotsissa ja on vieläpä hoitoalalla. Mitä sellaisten pitäisi tehdä, joilla on seurustelukumppani tai puoliso ”riskimaissa”?
Valita näitä toinen maa ja pysyä siellä ”turvallisesti”. Ei matkustaa edestakaisin. Toivottavasti se kesätöissä oleva tytärtään ei ramppaa kahden maan välillä huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänä vuonna meni kesätöihin juurikin hoitoalalle Ruotsiin, niin luulisi olevan ihan itsestäänselvää, että se tarkoittaa sitten siellä pysymistä koko kesän ajan ja palatessa kahden viikon karanteenia.
Viimeksi vastaavaa hässäkkää oli, kun menivät sotaan. Nyt voi sentään facettaa, facetimettää ja skypettää mielin määrin kotiin.
Mulkku