Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hiusten harmaantuminen

Vierailija
04.05.2013 |

Oon 39-vuotias.

Olin sytostaattihoidossa jonka jälkeen hiukset kasvoivat tuuheina ja paksuina..ja harmaina, tai lähes osa niistä, valkoisina ja paksuina jouhina  takaisin.
 Kiva paksu tukka mutta törröttäviä valkoisia hiuksia ihan kamalasti. Yh!

Oliskos kohtalotovereita, millä värillä värjäätte??

Mulla oli/on tummahko tukka.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, vetäsin kunnon interferonihoidon ja tsadaa, puolet hiuksista lähti pysyvästi ja tosta ohimoilta ja edestä harmaantu samalla lailla jouhimaisesti.

Noh, näillä mennään, mielummin elossa tällä kuontalolla kuin...

Ja en värjää, evvk. Ja ikä : oon suurin piirtein sun ikänen.

Vierailija
2/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aattelinkin etten värjäis, musta tulee ihka oikea Gandalf :) Toisaalta ketuttaa noi valkoset jouhet..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, sama vika toi ketutus välillä käväsee mielessä. Ai niin ja mulla kans tumma tukka. Varmaan samanlaisia valkosia jouhia sullakin sit:) Ollaan sit jouhipäitä

Vierailija
4/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan! :)

Vierailija
5/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meni ohi ainakin veljelläni. Taisi kestää pari vuotta hoidoista. Hänelle kasvoii takaisin samanlainen kihara hunajanvärinen tukka. Ja jos se kovin paljon häiritsee, niin voihan ne hiukset värjätä. Minusta paljon täekeämpää on se että selviää hengissä, vai mitä? En jotenkin jaksa ymmärtää, miksi tuollaisesta joku jaksaa valittaa.

Vierailija
6/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä stressaa. Asut vauva.fi sivustolla ja olet ilkeä muille en ihmettele hiukset harmaantuu. jospa menisit jo nukkumaan,

Vierailija
7/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää. Tästä vähemmän puhutaan, mutta erityisesti tummat hiusvärit on yhteydessä kasvaimiin. Kosmetiikkateollisuudessa taitaa liikkua liikaa rahaa, jotta tästä oikeasti puhuttaisiin mediassa tms..

Vierailija
8/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37 v. ja mulla on jo harmaita hiuksia päälaella. Olen nyppinyt niitä pois, sillä olen allerginen hiusvärille. Olen miettinyt kauhulla tuota, että jos mun hiuksille tapahtuisi jotain, nin kasvaisiko niistä harmaat ja toivonut että saan pitää hiukseni vielä pitkän aikaa eivätkä nämä nykyiset alkaisi harmaantumaan kovin kovaa vauhtia.

Jos mä pystyisin värjäämään, niin sinuna mä värjäisin hiukset. Mulle mikään muu ei olis edes vaihtoehto.

Vierailija
9/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 02:11"]

Tuo meni ohi ainakin veljelläni. Taisi kestää pari vuotta hoidoista. Hänelle kasvoii takaisin samanlainen kihara hunajanvärinen tukka. Ja jos se kovin paljon häiritsee, niin voihan ne hiukset värjätä. Minusta paljon täekeämpää on se että selviää hengissä, vai mitä? En jotenkin jaksa ymmärtää, miksi tuollaisesta joku jaksaa valittaa.

[/quote]

Kyllä, meinasin kuolla ja olen äärettömän onnellinen siitä että olen hengissä, sekä hiuksistani jotka on ihanan paksut.

Ei se harmaantuminen mun elämää kaada. Kyllä tällä palstalla "valitetaan" pahemmistakin asioista.

Ap

Vierailija
10/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään sytostaattihoitoja takana. Olen 38-vuotias ja useiden vuosien hedelmöityshoitojen jälkeen nyt onnellisesti raskaana ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen huomannut tämän harmaantumisongelman iskeneen itseeni raskauden aikana. Ennen niin paksu, ruskea tukkani on täynnä harmaita viiruja, vaikka suvussani on perinteisesti harmaannuttu vasta myöhemmällä iällä. Varmaankin johtuu jotenkin niistä pitkäaikaisista hormonihoidoista ja raskauden tuomista hormonivaihteluista. Aion tässä mennä kohtapuoliin kevytsävytykseen, että saan edes nuo suurimmat harmaat piiloon. En halua olla harmaapäinen mummeli sitten synnärillä. Mitään kunnollista tujua värjäystä en uskalla raskauden aikana ottaa.

Vierailija
11/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkohta34 v ja minulle on tullut paljon harmaita hiuksia jo muutama vuosi taaksepäin. Ekaa kertaa kun kävin kampaajalla viime syksynä ottamassa väriä päähän. Kampaaja laittoi kevytvärin, mutta harmaat eivät peittyneet.

teki sitten parin viikon päästä uuden värjäyksen kestovärillä. Silloin lähti harmaat.

ilmaiseksi laittoi tuon uusinnan.

Vierailija
12/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:42"]

Minulla ei ole mitään sytostaattihoitoja takana. Olen 38-vuotias ja useiden vuosien hedelmöityshoitojen jälkeen nyt onnellisesti raskaana ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen huomannut tämän harmaantumisongelman iskeneen itseeni raskauden aikana. Ennen niin paksu, ruskea tukkani on täynnä harmaita viiruja, vaikka suvussani on perinteisesti harmaannuttu vasta myöhemmällä iällä. Varmaankin johtuu jotenkin niistä pitkäaikaisista hormonihoidoista ja raskauden tuomista hormonivaihteluista. Aion tässä mennä kohtapuoliin kevytsävytykseen, että saan edes nuo suurimmat harmaat piiloon. En halua olla harmaapäinen mummeli sitten synnärillä. Mitään kunnollista tujua värjäystä en uskalla raskauden aikana ottaa.

[/quote]

Samanlailla ne kemikaalit imeytyy vereen oli siinä mukana ammoniakkia tai vetyperoksidia..

Vierailija
13/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 37 ja terve, tummatukkainen ja aika reilusti ohimolla harmaata. Olkoon, minkäs sitä perimälleen voi. 

Vierailija
14/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, paksu, luonnonkihara tukka. Ensimmäiset harmaat ilmestyi jo 25 vuotiaana. Repikääs siitä! Nyt 36 vuotiaana harmaita on jo reilusti ja koko ajan saa olla värjäämässä...joku päivä pitää sitten vaan todeta, että annetaan harmaantua.

Vierailija
15/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ensimmäiset harmaat ilmestyivät pari vuotta sitten, en ole vielä edes kolmeakymmentä. Hiuksia en silti värjää, miksi värjäisin? Mun hiukset nämä on ja tällaisenaan kauniit.

Vierailija
16/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin noita valkoisia jäykkiä jouhia, ikä 44v. Ottamalla vaaleita raitoja ne saa osittain piilotettua. Itselläkin tuo hiusväriallergia tummille väreille. Mutta raidoitushan ottaa värin pois hiuksista, ei värjää.

Vierailija
17/17 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38 ja värjään. On todella outo ajatus, että "näin nuorella" on harmaita. Siis joo, voihan monilla tän ikäisillä olla, mutta ei mulla, koska olen niin typerä tyttö vieläkin. Odotan, että viisastun, sitten voin olla myös harmaaraidallinen.

Ja kyllä, olen terve, en tiedä pahemmista ongelmista. Eiköhän sillekin aikansa koita.