Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään hengailen taas teidän rahoillanne

Vierailija
08.07.2020 |

Ulkoilen, laitan ruokaa, katon tv. tä ja mietin dplayn ostoa. Siinä se taas yksi päivä kuluu. Enää muutama vuosikymmenen yhteiskunnan rahoilla hengailua edessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ulkoilen, seuraan pörssipäivää, laitan ruokaa. Kotitöitä ei oikein nyt ole kun kaikki on tip top. Luultavammin joku paketti saapuu, haen sen. 

Vierailija
2/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nämä vuosikymmenet kulivat. Nyt tullut 30v hengailtua ja alkoi jo 31 vuosi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hengaile. Minulla kun on varaa käydä ostamassa shampanjaa, hakemassa hanko-sushista lounaan, ja tietysti ostan jokaviikkoiset ruusut kotiin. Ei tarvi vain hengailla, kun tuli taas 3000 tonnia palkkaa tilille.

Vierailija
4/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jotain työtä saat. Minäkin hengailen puoliksi. Osa-aikatyöstä saamani palkka on huono. Mutta onpahan jotain aktiviteettia.

Vierailija
5/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lomalla ja huomaan taas, miten tiettyihin asioihin, että ne saisi hoidetuksi, pitäisi saada olla vapaalla useamman kuukauden. Teen kylläkin työtä, jossa voi tehdä osa-aikaa ja saan pääomatuloja muualta, että periaatteessa töistä pois jäänti kävisi, mutta en haluaisi jäädä töistä kokonaan pois. On ihan kivaa tienata välillä rahaa.

Ja siis jos on tosi pienillä tuloilla kotona, niin ei oikein taas voi ryhtyä mihinkään projektiin, kun rahat menevät ruokaan, sähköön ja auton maksuihin.

Vierailija
6/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hengaile. Minulla kun on varaa käydä ostamassa shampanjaa, hakemassa hanko-sushista lounaan, ja tietysti ostan jokaviikkoiset ruusut kotiin. Ei tarvi vain hengailla, kun tuli taas 3000 tonnia palkkaa tilille.

Mua ei kiinnostais erityisesti mikään noista.

Sen sijaan kukkia pihalle on hot.

Vierailija
7/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hengailen asiakkaiden rahoilla. Syksyllä pääsee taas saitille Etelä-Amerikkaan.

Tää ei tunnu duunin tekemiseltä kun saa valita työaikansa ja tykkää hommista.

Vierailija
8/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hengailen asiakkaiden rahoilla. Syksyllä pääsee taas saitille Etelä-Amerikkaan.

Mistä tulikin mieleen, täytyy mennä ensin kuukaudeksi Espanjaan kielikurssille.

Vierailija
9/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nämä vuosikymmenet kulivat. Nyt tullut 30v hengailtua ja alkoi jo 31 vuosi. ap

Mua harmittaisi tuollainen, koska ei ois mihinkään rahaa. Tai itselläni tästä eteenpäin ois, koska on pääomatuloja.

Vierailija
10/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet?

Vierailija
11/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jotain työtä saat. Minäkin hengailen puoliksi. Osa-aikatyöstä saamani palkka on huono. Mutta onpahan jotain aktiviteettia.

En saa.

Vierailija
12/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaisi tuollainen, koska ei ois mihinkään rahaa. Tai itselläni tästä eteenpäin ois, koska on pääomatuloja.

Jaa, miten niin ei ole rahaa? En mä puhunut mieheni rahoista mitään.

Vierailija
13/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa.

Hakeudu opiskelemaan sitten.

Vierailija
14/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa.

Kaikki on kokeiltu. Nyt menen eläkeikään näin. Ei mulla mitään hätää ole. Juuri mietin jos siivoojan tilaisin kun en itse viitsisi siivota.

Vierailija
15/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan shoppailua, tilaan kaiken kotiinkuljetuksella. Nautin hengailusta ja hyvästä lounaasta juomineen ihan kotona terassilla.

Vierailija
16/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tylsältä kesäpäivältä. En mä jaksaisi olla noin. Mä olen tehnyt 35 samassa paikassa duunia ja tykkään. Nyt teen pääasiassa kotona ainakin 3-4 päivää viikossa. Ellen tykkäisi työstäni, olisin vaihtanut. 

Jokainen saa Suomessa töitä, jos työt maittaa. Katsokaa mikä määrä on työpaikkoja ihan julkisesti auki ja ainakin toinen mokoma piilotyöpaikkoja. Hankaluuksia on saada motivoituneita työntekijöitä.

Vierailija
17/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa.

Kaikki on kokeiltu. Nyt menen eläkeikään näin. Ei mulla mitään hätää ole. Juuri mietin jos siivoojan tilaisin kun en itse viitsisi siivota.

Taidat olla masentunut?

Vierailija
18/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa.

Taidat olla masentunut?

En ole. En vaan saa töitä yms. Olen hyväksynyt että elän näin.

Vierailija
19/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet uuden ajan ihminen. Ihminen, joka ei kuormita ympäristöä kuluttamisella. Jos kaikki olisivat kuin sinä, luonto voisi paljon paremmin!

Vierailija
20/20 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hengailen muiden rahoilla ainakin elokuuhun asti. Sit alkaa työt.