Kävimme vaimoni kanssa pienellä matkalla naapurikunnan puolella. Vaimoni näki keskellä järveä kiven. Kerroin , että ex vaimoni ui sinne päälle nuorena ja takaisin.
Vaimo suuttui ja jätti minut järven rantaan. Näissä tilanteissa toivoisi Suomessa olevan parempi julkinen liikenne
Kommentit (15)
Ex-vaimo-hullua ei olekaan vähään aikaan näkynyt. Annan tästä aloituksesta 4/5.
Mä odotan, että nämä tarinat huipentuvat joskus paljastukseen, miksi ex-vaimon kanssa tuli ero.
Inhottavaa että menit kertomaan moisen asian varsinkin jos toiselle tulee huonon kunnon puolesta kehno fiilis, nyt on aika lepytellä häntä
Edelleen odottelen, että työstät nämä ex-vaimotarinasi kolmen ruudun sarjakuvastripeiksi. Uskon, että näistä saisi ihan hyvin myyvän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odottelen, että työstät nämä ex-vaimotarinasi kolmen ruudun sarjakuvastripeiksi. Uskon, että näistä saisi ihan hyvin myyvän jutun.
Mutta viimeisessä ruudussa pitäisi silloin olla jokin vitsi tai yllätys. Näissä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun piti kertoa tuo asia vaimollesi?
Koska ap:lta puuttuu tunneälytaidot.
Vierailija kirjoitti:
Avioerohan siitä seuraisi sekä saisin vihaa päälleni liikkuisin missä vain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta viimeisessä ruudussa pitäisi silloin olla jokin vitsi tai yllätys. Näissä ei ole.
Joo, mutta sen saa helposti lisäämällä siihen sen nyksän reaktion sanomisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan, että nämä tarinat huipentuvat joskus paljastukseen, miksi ex-vaimon kanssa tuli ero.
Todennäköisesti siksi, että ex-vaimolle kehuttiin jatkuvasti edellisen vaimon saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimolla on niin paljon kansainvälisiä tehtäviä, että ei paljon suomessa näy. Lisäksi hän ei jostain syystä pitänyt äidistäni. Olen kertonut tämän moneen kertaan.
ap
Tää tyyppi on ihan sairas ja sen jutut on jo niin vanhoja ettei jaksa edes naurattaa.
Vertasit siis nykyistä vaimoasi epäedullisesti entiseen vaimoon? Olipa moukkamaista. Mikset voinut vain sanoa, että kerran yksi kaverisi ui sille kivelle?
Miksi sun piti kertoa tuo asia vaimollesi?