Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuaikani ennätys

Vierailija
03.05.2013 |

Eilen treffit, tänään treffit, huomenna treffit, sunnuntaina treffit, maanantaina treffit... Samalla kun sovin näitä niin  laitoin sähköpostia yhdelle miehelle ja puhuin puhelimessa toisen kanssa. Kaikki siis eri miehiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin ollut viisi eri kullia suussa samana päivänä <3

Vierailija
2/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite vedin nami etkot ja jami jatkot..  saman pv aikana alukuillasta 1miehen kanssa ja samana yönä tupla puukki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap

Ei millään pahalla, mutta ei välttämättä ole ylpeyden aihe, mutta jos se on sinun "juttusi", ok. Laske vielä rimaa ja ala käymään keskari baareissa, sieltä kyllä löytyy useampiakin samalle päivälle tai kerralle. Laita sitten infoa, kun saat ennätyksen rikottua. Faceen voisit myös laittaa samaa infoa, kyllä kaikki ovat kateellisia!

Tsemppiä ja viikonloppuna ennätykset rikki!...mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa!

Vierailija
4/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 15:36"]

Hei Ap

Ei millään pahalla, mutta ei välttämättä ole ylpeyden aihe, mutta jos se on sinun "juttusi", ok. Laske vielä rimaa ja ala käymään keskari baareissa, sieltä kyllä löytyy useampiakin samalle päivälle tai kerralle. Laita sitten infoa, kun saat ennätyksen rikottua. Faceen voisit myös laittaa samaa infoa, kyllä kaikki ovat kateellisia!

Tsemppiä ja viikonloppuna ennätykset rikki!...mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa!

[/quote]

Opettele sä yhdyssanat ja hajoo kateuteesi :)

ei ap

Vierailija
5/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 15:36"]

Hei Ap

[/quote]

Opettele sä yhdyssanat ja hajoo kateuteesi :)

ei ap

[/quote]

nelonen täällä

Voit opettaa yhdyssanoissa, please!

Olen mies, joten kateuteeni en hajoa, mutta ilmeisesti sinä suuresti kunnioitat kanssasisartasi! Tsemppiä vaan molemmille, toivottavasti saatte molemmat Tarpeeksi!

Vierailija
6/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ai tänne löysi heti joku katkera mies, joka ei saa edes yksiä treffejä vuodessa. Harmi.

Vierailija
7/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin edellisen kerran sinkku, mulla oli yhdellä viikolla kahdeksan eri miehen kanssa treffit. Lapsi oli silloin viikon isänsä kanssa lomalla, niin piti käyttää vapaa aika hyväkseen =) En tosin löytänyt isäpuolta lapselleni silloin.

Vierailija
8/8 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain monet treffit yhdelle viikolle! Ja jos joku alkaa väittämään horoksi, treffit tarkoittaa toiseen tutustumista, ei (välttämättä) panemista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi