Olen raskaana eikä miestä kiinnosta
Olen puolivälissä raskautta. Vauva oli toivottu ja aikamoinen ihme. Minä halusin alunperin enemmän, mutta mieskin sitten vakuutti haluavansa ja kaikki tuntui menevän hyvin vielä ihan alussa. Nyt mies on muuttunut täysin. Ei ole kiinnostunut raskaudesta( kuulema kyllä lapsesta , kun se syntyy) , ei ole kiinnostunut voinnistani vaikka olisin kipeä. Kun sanon asiasta, muistaa muodon vuoksi kysyä kerran tai pari ja sen jälkeen taas sama. Ei kuulemma voi tunteilleen mitään. On halukas yrittämään, mutta käytännössä mikään ei muutu. Meidän pitäisi muuttaa yhteen. En tiedä, mitä siitä tulee koska jos jään ilman tukea koko raskauden, ei meillä ole mitään parisuhdetta kun lapsi syntyy. Ei se mene niin. Alan olla tosi loukkaantunut ja kohta katkerakin. Tapaamme n kerran kahdessa viikossa. Joskus olemme muutaman viikonkin erillään, eikä mies tunnu minua kaipaavan. Hän ei myöskään kestä ahdistustani eikä sitä, että valitan. En tiedä, miten selviäisin yksin, tukiverkkoa ei käytännössä ole. Mutta tätä menoa alkavat ehkä omatkin tunteeni mieheen viilentyä. Tarvitsisin nyt kovasti huomiota ja tukea. Fakta on, että tarvitsen miestä ja tulen tarvitsemaan. Myös lapsi tarvitsee isää. Mutta miten voin olla ihmisen kanssa, joka ei vaan oikeasti välitä? Mitä tekisitte?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No sehän meni hienosti. Onnea hyvästä valinnasta!
Jep. Kiitti vaan.
-ap
Ota tästä opiksi seuraavaa suhdetta varten; kannattaa asua yhdessä ennen kuin alkaa hankkimaan lapsia.
Siis mitäh?! Teille on tulossa lapsi ilman, että teillä on takana sitä yhdessä asumista ja arjen jakamista?
Eli painostit miestä tekemään lapsia ja nyt ihmettelet miksei sitä kiinnosta?
Siis ette ole edes asunut yhdessä ennen raskautta? Kauan olette olleet yhdessä? Olisiko kannattanut parisuhteen vakiintua ennen raskautumista. Sinuna nyt alkaisin miettiä varautumista siihen, että jatkossakin asut yksin
Mieskin sitten painostuksen jälkeen vakuutti haluavansa?
Taas tämä sama provo.
Ollut täällä kymmeniä kertoja samoin kaikki vastaukset.
No sehän meni hienosti. Onnea hyvästä valinnasta!