Sinkku, kuinka usein käyt spt testeissä?
Sinkku, joka harrastat paljon seksiä eri ihmisten kanssa, kuinka usein käyt sukupuolitautitesteissä?
Itse kävin kk sit testaamassa varmuuden vuoksi ja puhtaat oli. Nyt hävettää kun oli tänään pakko soittaa uudestaan ja kysyä testejä, koska epäilen vti:tä, klamydiaa tai tippuria. Välillä on ollu vaan 1 yhdenillan juttu jonka kanssa käytin kumia, mut pakko varmistaa silti et onko tullu jtn ku nyt virtsaaminen kirvelee ja kokoajan tuntuu et pitäs käydä vessassa vaikka juuri mtn ei tuu. Virtsa myös haisee vahvemmin. Nää viittais vtihin, mut sit taas viime viikolla oli tiputusvuotoa, jota mulla ei yleensä oo ollu hormonikierukan kanssa juurikaan. Mut pistin viime viikolla viel sen piikkiin et alkaa varmaan oleen kierukan vaihdon aika pian.
Kommentit (9)
Klamydia tippuritestit saa netistäkin jos hävettää.
Mihin perustuu uskomus, että sinkkuna harrastaisin, jotenkin eriyisen useasti seksiä? - Ei kai ne sukupuolitaudit kovin helposi iseyydytyksestä tartu...
Joskus harvoin huvikseen testailen. Sinkkuna ja suhteen alussa käytän kondomia. Kuka sitä ei käyttäisi?
Voisiko joku asiallinen kertoa miten testi tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku asiallinen kertoa miten testi tehdään?
Pissataan purkkiin. Vai miten ajattelit ?
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu uskomus, että sinkkuna harrastaisin, jotenkin eriyisen useasti seksiä? - Ei kai ne sukupuolitaudit kovin helposi iseyydytyksestä tartu...
Eihän kukaan noin olettanut. Ei se ollut sinkku, kun harrastat, vaan sinkku, joka harrastat. Ei kai koskenut sua sitten?
Viimeksi olen testannut 2 vuotta sitten koska en ole harrastanut sen jälkeen seksiä ja se taas johtuu siitä että olen tavismies.
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin huvikseen testailen. Sinkkuna ja suhteen alussa käytän kondomia. Kuka sitä ei käyttäisi?
No mutta kun ne voi tarttua myös kumin kanssa. Kumi ehkäsee niitä tosi hyvin joo, mut jos käy huono tuuri niin ne voi tarttua silti.
Mielenkiintoista.