Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cdon.com ja lähetystunnus

Vierailija
02.05.2013 |

Mä tilaan paljon tuolta tavaraa, mutta nykyään niissä ei ole lähetystunnusta. Yleensä en sitä tarvitsekaan, mutta nyt odotan synttäreiksi yhtä lahjaa eikä lähetystunnusta ole. Onko teidän muiden cdon:in tilauksissa ollut lähetystunnus? Entä missä se on? Mulla kun lähetystynnuksen alla lukee miten ja mistä etsin toimitustani lähetystunnuksella, mutta tunnus puuttuu. Kun asiaa kysyy Cdon:ista niin saa vain saman viestin missä ei edelleenkään ole sitä tunnusta.

Olenko mä vain ihan puusilmä vai eikö tuo firma laita niitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetystunnuksen kohdalla lukee 000000000000 meinaako tämä että lähetys tulee kirjeitse?

Vierailija
2/4 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuren jutun mahdoit tilata? Lähetystunnusta ei ole yleensä sellaisissa postituksissa, joita ei tarvitse käsitellä pakettina.

Siis suomeksi: jos lähetys mahtuu postiluukkuun niin koodia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paketti mahtuu todennäköisesti postilaatikkoon eli ei auta muuta kuin odottaa kiltisti ja toivoa, että posti on tällä kertaa nopea.

Kuvittelin, että se tulee pakettina postiin ja mä noudan sen sieltä, niin silloinhan se voi lojua perjantaista saakka postissa ja olisin voinut hakea sen lähetystunnuksella, vaikka postin saapumisilmoitusta ei olisi tullut, mutta kirjepostiahan ei saa itse haettua mistään.

Kiitti tiedosta, mä olen tuota koodin puutosta ihmetellyt monesti.

Vierailija
4/4 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jossain lukee, että mikäli tulee kirjelähetyksenä, lähetyskoodia ei ilmoiteta.