Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haittaa voi olla jos mies käy ihan pikkuisen hakemassa omaa aikaa/lisää kokemusta?

Vierailija
07.07.2020 |

Vaimosta on tullut ihan kamala. Koen olevani orja, joka auttaa hoitaa kodin, tiskit, pyykkää mitä mieleen tulee. Ilman käskemistä! Mutta yhdessä hankittuun vauvaan en saa koskea en hoitaa en edes tuttia laittaa suuhun. Vaimo on kutsunut hirviöksi, joka ei osaa hoitaa vauvaa ja parempi pysyä poissa. Minä yritän. Helvetti yritän auttaa ja olla isä mutta äiti ei anna. Erota en halua ja olen miettinyt perheneuvolaan yksin hakeutumista, koska väkisin en voi vauvaa äidin sylistäkään viedä. Vaimo syyttää etten osallistu mutta kun en saa ja riitely on turhaa. Pettämistä epätoivoisena keinona olen miettinyt mutta en saa vauvaa silläkään tavalla. Käytän tämän oman ajan kaikkeen vauvaan liittyvään ostelen vaatteita ja haaveilen toisesta lapsesta mutta pelkään että vaimo omisi senkin. Toisaalta ei tee mieli seksiä ja vaimo ruikuttaa siitäkin että olen muuttunut lahnaksi. Tilanne on paskamainen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi varmaan? Menee ohi. Hormonit...

Vierailija
2/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että eroa vaimostasi nyt heti, niin teet palveluksen itsellesi ja lapsellenne. Ei tuollaista käytöstä tarvitse kenenkään sietää, tuo on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa joka katkeroittaa ennen pitkää sinut loppuiäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että eroa vaimostasi nyt heti, niin teet palveluksen itsellesi ja lapsellenne. Ei tuollaista käytöstä tarvitse kenenkään sietää, tuo on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa joka katkeroittaa ennen pitkää sinut loppuiäksi.

Ja jatkan tähän että olen siis mies.

Vierailija
4/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi joo kohta 4kk ikäinen

Vierailija
5/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan 2 vuoden päästä.. Se aika menee että naisen hormonitoiminta tasaantuu. Äidin kuuluukin olla kiinni vauvassa. Sinun vuoro tulee kun se lähtee liikkeelle.

Vierailija
6/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan 2 vuoden päästä.. Se aika menee että naisen hormonitoiminta tasaantuu. Äidin kuuluukin olla kiinni vauvassa. Sinun vuoro tulee kun se lähtee liikkeelle.

Höpö höpö nyt taas...kun kuuntelee näitä naisten pirun huonoja tekosyitä käyttäytyä huonosti niihin löytyy syyt hormooneista kehdota hautaan. Pois lukien uhmaikä.

Vierailija
7/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun vaimo tollane ollut. Ihan sekopäistä touhua.