Pilasiko exä elämäni?
Exä oli tosi hyvä sängyssä ja varustuskin minulle riittävä. Hänen kanssaan kaikki oli niin luonnollista. Emme puhuneet paljon sängyssä vaan vihjeet annettiin muulla tavalla. En jännittänyt ja sain o:n tai kaksi joka kerta. Hän ei painostanut minua mihinkään, mitä en itsekin olisi halunnut.
Sitten ne huonot asiat. Vaikka hänellä oli iso kyr.ä hän oli muuten täysi mulk.u. Ensin seurusteltiin muutama kuukausi. Sitten muutettiin yhteen. Mutta muutama kuukausi yhdessäasumista riitti minulle.
Nyt olen tapaillut uusia miehiä, mutta kenestäkään ei ole ollut sängyssä mihinkään verrattuna exään. En halua ottaa sellaista "hyvää" miestä, jonka kanssa seksi ei luonnu.
Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen, kun haluasin suhteen toimivan sängyssä niin kuin se toimi exän kanssa? Exän kanssa en jatka edes kaveriseksiä, se on varmaa. Exästä olen päässyt henkisesti eroon, mutta eihän hyvää seksiä saa häipymään mielestä mihinkään.
Kommentit (3)
Olen mies, mutta sama kokemus. Exän kanssa parasta seksiä ikinä. Tarkennetaan nyt, että useita kokemuksia sekä ennen että jälkeen exän. Nyt erosta jo melkein 15 vuotta. En nyt sanoisi, että se on pilannut elämän, mutta jokaisen nykyisen sextailun jälkeen on jotenkin kaihoisa fiilis ja kaipuu siihen tunteeseen mitä exän kanssa koki.
No ei todellakaan, senjälkeenhän ihana elämä vasta alkoikin! Olihan sillä isoin jorma minkä elämässäni näin, mutta kun ei osaanut käyttää, kehuskeli vain! hahhaa..ja kun sitten jötin sen paskan, kysyi heti että olikos uudella vielä isompi? Vain mies on noin onnettoman yksinkertainen...Ja nyt on elo ihananaa, maksoin potut pottuina ja jo vuoskymmenet upeaa liittoa takana.
Itsellä oli sama tilanne. Exällä oli todella iso ja sain orgasmin aina. Kestin jopa exäni sitomis fetissin vaikka en itse erityisemmin siitä välittänyt. Sidottuna olen kyllä saanut parhaat orgasmini. Sitten tuli ero ja meni pitkään ennenkuin löysin uuden yhtä tyydyttävän parisuhteen.