Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään vauvakuumetta??

11.07.2006 |

Onko kenelläkään vauvakuumetta jolla olisi vauva syntynyt tämän vuoden puolella??

Itselläni on joka toinen päivä ajatus uudesta vauvasta, olisi niin kiva saada kaveri tammikuussa syntyneelle vauvallemme..mutta toisaalta en tiedä..jaksanko?!

:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume on iskenyt! Poika nyt 3 kk ja kaveria vaaville kovasti kaipailen. Täysimetän, joten onkohan mitään mahista tulla raskaaksi. Miten ihmeessä naiset tulevat raskaaksi jo muutaman kuukauden jälkeen synnytyksestä? Voiko ovulointiin vaikuttaa, vai täytyykö vaan harrastaa petipuuhia ja toivoa parasta... hassua tämä elämä!!! :)

Vierailija
2/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

madelei:

vauvakuume on iskenyt! Poika nyt 3 kk ja kaveria vaaville kovasti kaipailen. Täysimetän, joten onkohan mitään mahista tulla raskaaksi. Miten ihmeessä naiset tulevat raskaaksi jo muutaman kuukauden jälkeen synnytyksestä? Voiko ovulointiin vaikuttaa, vai täytyykö vaan harrastaa petipuuhia ja toivoa parasta... hassua tämä elämä!!! :)

Samoja pohdin minä, aloitin tuonne oman ketjunkin...

-Blue-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 02/06 ja varmaan ennen kuin poika ehti 3kk täyttää tuli vauvakuume. Vähän aikaa meni ennen kuin mieskin lämpeni asialle :)

Nyt seuraava pienokainen on meille tervetullut heti,kun tahtoo vaan tulla. Luulin jo,että olen raskaana,kun kierto oli 42 päivää ja ehdin raskaustestinkin tehdä mutta negaa näytti. Olin todella pettynyt!

Mutta kierto olikin vain sekaisin,kun lopetin minipillerit. Ehdin 1.5kk syödä mutta eivät sopineet minulle;vuoti koko ajan. Lisäksi täysimetän,sekin varmaan vaikuttaa. Nyt tässä odotellaan että josko tässä kuussa raskautuis.

Minullakin on myös " vatsakuume" . Oli ihana kun oli vauvamaha :) Vaikka miehelläni on varmaan toisenlaiset muistikuvat :) Tuli kyllä loppuraskaudesta mahan kanssa vähän ähistyä mutta kaikenkaikkiaan raskaana olo oli ihanaa :)

Onnea teille kaikille kuumeilijoille yritykseen!

Toivottavasti saadaan pian vauvamahat! :)

-Mirjami-

Vierailija
4/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo huomaan melkein kadehtivani isovatsaisia odottajia kun ne masut on niin suloisia. Mutta en niinkään uutta vauvaa juuri nyt haluaisi, vaikka nekin suloisia on.

Mulla on helmikuussa syntynyt tyttö. Ja heinäkuussa -04 syntynyt poika.

Pojan jälkeen mulle tuli vauvakuume varmaan jossain siinä vaiheessa kun poika oli 3kk. ja tyttöä aloin odottamaan kun poika oli jotain 10-11kk vanha.

Nyt mä olen ihan tyytyväinen ettei ikäeroa ole yhtään vähempää. Pojalle kun pukkas kahden vuoden uhma melkein heti kun tyttö syntyi.

Ollut aika rankkaa toisinaan kahden pienen kanssa, mutta silti niin ihanaa!

Oho, tulipas höpötettyä!

Vierailija
5/8 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vatsakuume" .kauhistelin sitä yhdelle kaverille että kuinka voi jo nyt toivoa että olisi raskaana.poika synty 12.5 ja esikoinen 02/04.ja jo sitä monena päivänä miettii kuinka ihanaa on olla raskaana...mutta mies ei taida oikeen tykätä ajatuksesta kolmannesta lapsesta,enkä ainakaan vielä uskalla edes ehdottaa...

Vierailija
6/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans hirveä vauvakuume,poika syntyi huhtikuussa ja nyt jo haluaisin toisen vaikken ole edes varma jaksaisinko kahta pienokaista...

Vierailija
7/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö syntyi helmikuussa 06, kovasti yritetään jo kolmatta lasta. tässä olikin jo äitïen päivänä mulla keskenmeno.nyt sitten yritetään ja yritetään.

Vierailija
8/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän esikoinen tulee elokuussa 4 v ja vauva syntyi 3.2. tyttöjen väliin mahtui 3 keskenmenoa.

Mulla on oikeastaan ollut todella kova kuume lähes heti kun nuorempi syntyi, pienellä haikeudella koko ajan ajattelee jääkö tämä viimeiseksi. Minulla kun nuo raskaudet eivät mitään oppikirjatapauksia ole. Raskaaksi kyllä tulen helposti, mutta siinäpä se " helppo" osuus. Kärsin mm hirveästä pahoinvoinnista, joka vie tiputukseen.

Kovasti on meidän perheessä keskusteltu kolmannestakin ja ehkä tahtooni taivutaan. Mies on vielä vähän empivällä kannalla, tyyliin eihän sitä nyt tässä ja heti tarvitse päättää.

Marcel