Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin toinen nainen

Vierailija
07.07.2020 |

Ja mies oli ihana. Osteli kaikkea, vei ravintoloihin yms. Sain hänet, mentiin naimisiin. Hän olikin väkivaltainen ja mielisairas. Menetin omaisuuteni, lapseni ja osittain terveyteni. Karma kosti minulle ja se oli ihan oikein.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä että uskoisiko tuota juttua, mutta kukaan ei kumminkaan ole tuollaista kohtaloa ansainnut vaikka toinen nainen olisikin ollut.

Vierailija
2/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, niin minäkin olen ollut se "toinen nainen". Mentiin naimisiin 20v sitten ja edelleen kaikki hyvin. Pitääkö tässä odotella sitä "karman kostoa"??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olit toinen nainen, on tässä epäoleellista. Se on oleellista, että annat hienojen ravintoloiden, lahjojen ja paskanpuhumisen sekoittaa pääsi etkä osaa nähdä miehen sisään ja selvittää, mikä hänessä on aitoa ja mikä feikkiä.

Vierailija
4/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä hieman kauemmin niiden toisten naistenkin seurustella sen miehen kanssa, ennekuin lyödään hynttyyt yhteen saatikka mennään naimisiin. Kukaan psyko ei kykene kovin kauaa esittämään muuta kuin on. Kun odottaa sen alkuhuuman menevän ohi, niin näkee paremmin nekin asiat, jotka on sivuuttanut yltiörakastuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi