Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö 21 -vuotiasta aikuisena?

Vierailija
30.04.2013 |

Entä minkä ikäinen olet itse? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä 21-vuotiasta lastani aikuisena. On opiskelija vielä vuosien ajan ja tarvitsee meitä taloudellisesti ja myös tukena muutenkin. Miten esim. toisista taloudellisesti riippuvainen voi olla itsenäinen aikuinen? Enpä tiedä. Kai sossun elätit pitävät itseänsä aikuisina, kun voivat vääntää mukeloitakin tänne perä perän jälkeen veronmaksajien eläteiksi.

Vierailija
2/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN missään tapauksessa! Lapsihan se semmoinen vielä on - eikä sovi 32-vuotiaan kanssa parisuhteeseen. Itse olen 33-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Yli 18v. on aikuinen, tosin nuori aikuinen, mutta aikuinen. Itse olen 38v. tytär 18v. Tytär on asunut omassa asunnossaan jo kohta pari vuotta. Itse lähdin kotoa aikoinaan jo 15 vuotiaana, äitini samoin on lähtenyt aikoinaan maalta Helsinkiin töihin sen ikäisenä. Äitini äiti on lähtenyt kotoa 12 vuotiaana pikkupiiaksi. Eihän sitä alle parikymppisenä ole vielä niin kokenut kuin kolmekymppisenä, eikä kolmekymppisenä niin kokenut kuin nelikymppisenä, koko ajan sitä elämänkokemusta karttuu, toisille enemmän toisille vähemmän.

Mulla oli aika kova elämänkoulu jo alle 25 vuotiaana, mutta en silti olisi halunnut kökkiä vanhempien kotona "vanhanapiikana", nyt osaan arvostaa normaalia arkea ja elämää.

Vierailija
4/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aikuinen jo monta vuotta. Itse olen 47-vuotias. 21-vuotias on nainen parhaassa iässä, tarpeeksi nuori ollakseen terve ja elinvoimainen, tarpeeksi kypsä ollakseen fiksu ja tasapainoinen.

Vierailija
5/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuus on vain ikänumero, juridinen asia, jos luonne on lapsellinen, se ei niitä numeroita katso. Elämänkokemus karttuu eri tahtiin eri ihmisillä. Jotkut eivät tunne-elämältään kypsy koskaan. Mutta aikuisia on kaikki yli 18v.

Vierailija
6/6 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pidän aikuisena! Toki 21-vuotias on nuori aikuinen, mutta kuitenkin jo vastuussa elämästään ja omista päätöksistään.

Olen itse 32-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä