Kasvaako pihallasi tai mökillä luumupuu?
Meillä mökillä kasvaa luumupuu ja on ihanaa syödä niitä luumuja.
Kommentit (13)
Ei kasva, mutta haluaisin ihan älyttömästi sellaisen. Piha on niin varjoinen, ettei oikein menesty. Onneksi naapurissa on useampi ja lahjoittavat aina minulle osan sadosta joka on poikkeuksetta runsas.
Näillä korkeuksilla ei taida menestyä kovinkaan hyvin edes omenapuut.
Kasvaa yksi luumupuu. Sato vaihtelee vuosittain aika paljon, koska haluamme luumut luomuina.
Mökillä kasvaa luumupuu, mutta en voi syödä luumuja, koska olen allerginen.
Pihallani kasvaa yksi luumupuu, n. 4 m korkea. Luumut ovat pienempiä ja makeampia, kuin kaupan luumut. Syön niitä sellaisenaan ja keitän hilloa, jota syön jugurtin ja leseiden kanssa :-P
Kasvaa yksi iso pusikko luumupuita. Tiettävästi noin sata vuotta vanha alkuperäinen puu joka on sitten lisääntynyt.
kasvaa, useampikin. sininen "sinikka"-luumu, keltainen "pietarin lahja" ja punainen "kuokkala" sekä toinen tuntematon punainen vanhaa maatiaiskantaa. tekevät juurivesoja joista niitä voi lisätä, ja olen laittanut vesoja kasvamaan koska joskus paleltuvat täällä 4-vyöhykkeellä.
Pihallamme kasvaa yksi luumupuu. Minusta se on hieno ja tekee yleensä runsaan sadon. Mies haluaisi kaataa luumupuun kun häntä ahdistaa loppukesällä nurmikolle tippuvat ja liiskaantuvat luumut.
Pihallani kasvaa luumupuu ja sen lisäksi kriikuna-, kirsikka-, omena- ja päärynäpuu. Kirsikka- ja omenapuita on useampikin. Satoa näyttää kyllä tulevan tänäkin vuonna.
Meillä pihassa 1 podarok st petersburg -kirsikkaluumu, makeat keltaiset pikkuluumut. Oikein hyvä ja satoisa yksilö.
Puita kasvaa kaksi. Istutettu viime kesänä. Kirvat söi lehdet ja runsaalta vaikuttaneen luumusadon raakileet viikko sitten. Ei auttanut myrkky, mäntysuopa tahi litistely.