Mikä on törkeintä mitä sinulle on sanottu?
Mikä on törkeintä mitä sinulle on sanottu tai tehty? Kuka oli sinua kohtaan ilkeä? Miksi?
Olin lapsena juoksukisoissa ja kuulin kun erään toisen lapsen vanhempi sanoi minusta, että juoksen kuin vanha lehmä. Jäi kyllä paha maku siitä. Sijoituin kuitenkin kolmanneksi, joten en tiedä oliko vain katkera siitä ettei oma lapsi pärjännyt.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Nainen homotteli.
Oliko kännissä?
Ruma ja tyhmä. Aika monikin sitä mulle koulussa jauho.
Että näytän kuulemma sialta.... teki hyvää itsetunnolle.
Löhes tuntemattomat jätkät kutsui mua kännissä ”ja läpällä” huo.raksi. Tuli ikävä fiilis.
Mielenterveyshoitaja sanoi, että itsemurha olisi yksi vaihtoehto mulle.
Ventovieras mies sanoi kahvilassa kaverilleen osoittaen minua, ”kato Jumbon kassa”. Nyökyttelivät virnuillen, ymmärsin sen loukkauksena. Outo juttu, tapahtui 15v sitten ja olin vielä mieheni kanssa liikkeellä. Olen normaalipainoinen ja ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Ventovieras mies sanoi kahvilassa kaverilleen osoittaen minua, ”kato Jumbon kassa”. Nyökyttelivät virnuillen, ymmärsin sen loukkauksena. Outo juttu, tapahtui 15v sitten ja olin vielä mieheni kanssa liikkeellä. Olen normaalipainoinen ja ihan nätti.
Öö, minusta tuo kuulostaa siltä, että luulivat sinun olevan Jumbossa Vantaalla töissä kassalla. Näytit joltakin kassatyöntekijältä
Olen joskus nuorena sanonut omille vanhemmille niin rumasti että vielä kymmenien vuosien jälkeenkin hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyshoitaja sanoi, että itsemurha olisi yksi vaihtoehto mulle.
Aivan järkyttävää 😨
Mä tein lapset nuorena tokas silloinen esimies mulle, kun olin vähän aikaa sitten kertonut töissä olevani raskaana. Olin silloin 33-vuotias...
Että näytän mursulta. Ei todellakaan parantanut itsetuntoa.
Nainen homotteli.