Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa käytettyjä vaatteita ylihintaan bloggareilta ?

Vierailija
30.04.2013 |

Edellisellä blogikirppiksellä mietin miten Alexilla on pokkaa. Pokkaa on edelleen. Tällä kertaa säännöt ovat "selvemmät", lähtöhinta käytetyille vaatteille on 25 euroa !!!

Kuka maksaa käytetystä Zaran vaatekappaleesta vähintään 25 euroa ? No, tällä kertaa ei ole kauppa käynyt, kimpassa tulleella ystävällä vielä vähemmän.

Ei se ole hullu joka pyytää jne, mutta voisko joku valaista mulle onko alex jonkun mielestä niin ihmeellinen ihminen että hänen rytkyistä kannattaa maksaa ylihintaa vaan sen takia että ne on ollut hänen päälllään joskus ?

en ole kateellinen, oikeesti. Mä vaan aidosti ihmettelen. Ja ihmettelen miten hänen äitinsä antaa tytön tehdä jotain noin .... outoa

http://www.alexadagmar.com/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexan blogia en lue mutta muissa rahastusblogeissa olen ihmetellyt samaa. Kyllä nuo näyttävät aina kaupaksi menevän.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Miksei äiti antaisi tytön tienata vaatteillaan?

Vierailija
2/4 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin katsomassa ihan mielenkiinnosta. Siis ihan oikeasti, huvittavan kamalaa oli se parkatakki! "Hieman likainen" ja jo kuvista näkee, että takki on ihan törkeässä kunnossa! Kuka edes kehtaa myydä likaista takkia? Ja vielä vähätellä, että hieman vain likainen? Jestas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä blogi. Piti ihan selata, kun tuo tyttö viettää niiiiin erilaista elämää kuin minä.

Vierailija
4/4 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että itse kirjoittelee myyty vaikka kauppa ei ole käynytkään. Noloa olis ettei bloggarin vaatteet käykään kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi