Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wonderbra -Ultimate strapless bra. Onko jollain tälläiset?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saa Tikkurilasta kauppakeskus Tikkurin Just for you -liikeestä. Kannattaa käydä kokeilemassa :) http://www.justforyou.fi/#!tikkuri/cmgv

Vierailija
2/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla pysy yhtään paikallaan jos vähääkään hikoaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Amazonilta, tykkäsin tosi paljon, mutta nyt olen niin lihonut että pitäisi hankkia isompi kuppikoko.

Vierailija
4/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on parit tällaiset.

Ihan huiput, en suostu muita olkaimettomia liivejä käyttämäänkään. Näyttää tosiaan ehkä vähän hassulta päällä kun ovat noin alhaalla tavallaan, mutta eihän sitä kukaan vaatteet päällä huomaa. Kohottaa kivasti ja pysyy paikallaan. En voi kuin suositella :) Mullakin on normaalia suurempi kuppi näistä, eli 65F kun normaalisti on 65E, ympärys siis sama en tiedä sitten saisiko noita vielä pienemmällä ympäryksellä mutta ihan hyvin pysyvät kyllä päällä näinkin. Toppaustahan näissä juuri ole, eli jos sellaista kaipaa niin ehkä eivät sovi - eräs kaverini ei pitänyt näistä kun saivat kuulemma rinnat näyttämään liian pieniltä.

Vierailija
5/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset Wonderbrat missä on pelkät kuppiosat. Ne kohottavat rintoja hyvin, mutta valitettavasti jos hikoilen, niin irtoavat. Tämä yllätys kävi kerran ikävästi juhlissa, tanssiessa tipahti yllättäen liivit kokonaan pois päältä. Sen jälkeen en ole juuri uskaltanut Wonderbra-liivejä käyttää kun ei sitä koskaan tiedä tuleeko joku hikoilulehahdus. 

Toisaalta tuollainen koko kropan ympäri tuleva malli kuin kuvassa ei varmaan pysty niin vain tippumaan päältä joten uskaltaisin kyllä kokeilla.

Vierailija
6/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa joku suurempi idea, että ne pitää asentaa noin alas? Tyhmän näköistä. Ihan kuin ne vetäisivät rintoja alas eikä toisinpäin.

Vierailija
7/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt tilasin tuollaiset. Ainankin tolla sivulla olevien kommenttien mukaan muut tilaajat olivat tykänneet. Saa nähdä miltä mun rintavarustus näyttää noissa :D

ap

Vierailija
8/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuo viime kesänä kun imetin ja tissit olivat kuppikokoa 65F. Näyttävät olevan noin alhaalla koska alaosa on leveä, kaaritueton ja "käsien" muotoinen. Näyttää siis kuin kaksi kämmentä pitäisivät tissejä ylhäällä. :D

Tosi paljon tykkäsin, harmi vaan että ovat auttamattomasti liian isot nyt kun lopetin imetyksen. :) Ovat napakat ja pitivät painavatkin rinnat hyvin ylhäällä ja paikallaan, kesäkuumalla hikoilusta huolimatta. Suosittelen!

Vierailija
9/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvät mutta ainakin mulla täytyy olla pieni ympärys. Normisti mulla 70 niin noissa 65. Ja sit iso kuppi eli 70e -> 65f

Esim stocka myy noita mutta vain isolla ympäryksellä 75, en ymmärrä miksi siellä ei voi olla kokoja hoikille. 

Vierailija
10/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kuppikoko kannattaa ottaa yksi isompi kuin normaalisti! Omani tilasin siis briteistä kuppikoolla 65G mutta vastasivat F:ää.

-5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän