Keitä on ne miehet joiden kanssa naiset haluaa suhteisiin?
Yleensähän jos sinkkunaista lähestyy hän antaa pakit koska mies ei ole tarpeeksi riittävä suhteeseen. Niin mietin millaisia ne miehet on keitä naiset valitsee suhteisiin?
Kommentit (10)
Olen sinkku nainen ja annan pakit, koska en halua miestä.
Melkein nolottaa sanoa, mutta alle 50-vuotiaana leskeksi jäätyäni olin tilanteessa, jossa naiset kilpailivat minusta. Olin aivan ällikällä lyöty. Aloin miettiä, mikä tilanteeseen voisi olla syynä. Minussa on tiedostamiani puutteitakin, voin mainita liiallisen painon ja laiskuuden pukeutumiseen panostamisessa
Mahdollisia selityksiä ovat:
- Pituus (191 cm)
- Tohtoritason koulutus ja asemani oman alani eksperttinä
- Ehkä minusta arvaa, että olen varakas ja hyvätuloinen, vaikka en rahoilla leventele - pikemminkin olen saita.
- Yritän olla hauska, joskus jopa onnistun.
- Vanhanaikainen kohteliaisuus, joka ei tule väkisin yrittämällö vaan tahattomasti, vanhemmat opettivat.
Jos sulle Ap aina annetaan pakit, niin kyllä se ongelma on ihan sinussa. Eikä niin, että ”miehet saa aina pakit”.
Puhu vaan itsestäsi jatkossa ja mieti, miten voisit parantaa omaa haluttavuuttasi naisten silmissä.
Keksitkö mitään?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Melkein nolottaa sanoa, mutta alle 50-vuotiaana leskeksi jäätyäni olin tilanteessa, jossa naiset kilpailivat minusta. Olin aivan ällikällä lyöty. Aloin miettiä, mikä tilanteeseen voisi olla syynä. Minussa on tiedostamiani puutteitakin, voin mainita liiallisen painon ja laiskuuden pukeutumiseen panostamisessa
- Pituus (191 cm)
- Ehkä minusta arvaa, että olen varakas ja hyvätuloinen, vaikka en rahoilla leventele - pikemminkin olen saita.
- Vanhanaikainen kohteliaisuus, joka ei tule väkisin yrittämällö vaan tahattomasti, vanhemmat opettivat.
Uskon tämän. Miehelläni on samat speksit kuin sinulla. Jos kuolisin nyt ja mieheni jäisi leskeksi, hänellä olisi noin 15 minuutin kuluttua uusi suhde niin halutessaan. Ei tosin huolisi ketä tahansa.
Keskustelutaitoinen, positiivinen luonne, koulussa tai töissä, ei viikoittaista päihteidenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoista komeita 190cm pitkiä ja korkean statuksen rahamiehiä jotka ovat myös standup koomikkoja
Joo, tosiaan kenelläkään muulla ei ole naisystävää tai vaimoa. Jos vaikka kadulla lasket kaikki vastaan tulevat pariskunnat, niin jokaisessa mies on kuvailemasi kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
- Pituus (191 cm)
Uskoisin, että myös se, että olet leski on ollut hyvä asia. Et ole jättänyt etkä pettänyt vaimoasi, eikä sinulla ole mitään repiviä eroja taustalla ja sitä kautta elatusriitoja.
Naiset hakevat ihan meitä normaaleja miehiä! Mielummin positiivisia, elämän myönteisiä sekä ystävällisiä henkilöitä.
Itse olen massaan katoavaa sorttia. Normaali suomalainen mies jolla on ehkä hymy enemmän herkässä kuin muilla kanssa ihmisillä. Parisuhteita takana 25v edestä, naisia kaadeltu paljon (joskus). En omaa laatikkoleukaa tai lentolupakirjaa sekä en ole mitenkään akateeminen (=peruskoulusta päästy). Pituuttakaan ei ole luoja suonut kuin 178cm. Ja kaiken hyvän lisäksi olen nörttinä It talossa.
T. Alle 40v
Kasvoista komeita 190cm pitkiä ja korkean statuksen rahamiehiä jotka ovat myös standup koomikkoja