Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neliöisestä lättäpepusta muhkea ja pyöreä

Vierailija
06.07.2020 |

Olen törmännyt netissä personal trainereiden ja fitness-harrastajien kirjoituksiin että kyllä treenaamalla kehon saa muokatuksi millaiseksi vain.
Sitten olen törmännyt jonkun personal trainerin kirjoitukseen että salille tullaan liian suurin odotuksin ettei kaikista tule sellaisen näköisiä kuin heillä on unelmana.

Niin näyttäkää nämä ensimmäiset video tai kuva missä neliön muotoisesta lättäpepusta tehdään muhkea ja pyöreä treenaamalla! Kyllä, kiinteyttää voi vartaloa mutta näyttäkää missä lättänäisestä isosta takapuolesta tehdään muhkea ja pyöreä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Olen itse kauan sitten hyväksynyt, että oma ahterini on ja pysyy enemmän tai vähemmän pannukakkuna. Radikaaliin muutokseen tarvittaisiin niin monia salitunteja, etten näe edes tarkoituksenmukaisena tavoitella omppupeppua. Treenaan sen verran, ettei ihan roiku ja lölly.

Vierailija
2/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kroppaa voi treenata halunsa mukaan, jos se kroppa ei vaan taivu siihen. Mulla on viululantio (hip dips) ja netti on täynnä jumppaohjeita niiden täyttämiseksi. Ikävä vaan, että treenillä niitä on ihan mahdoton täyttää, koska viululantio syntyy luuston muodosta. Siinä kohdassa ei vaan ole mitään, mitä voisi treenata muhkeammaksi. Niillä jumppavideoilla vaan kerätään klikkauksia ja rahaa epätoivoisilta ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Olen itse kauan sitten hyväksynyt, että oma ahterini on ja pysyy enemmän tai vähemmän pannukakkuna. Radikaaliin muutokseen tarvittaisiin niin monia salitunteja, etten näe edes tarkoituksenmukaisena tavoitella omppupeppua. Treenaan sen verran, ettei ihan roiku ja lölly.

Ei pidä paikkaansa. Jos treenaat pepun kerran viikossa hyvin siis kovaa se riittää. Treeni kun kohdistuu oikein oikeaan kohtaa muutos on nopea. Pakara on lihas joka kehittyy nopeasti.

Vierailija
4/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnostaan neliömäinen lantion rakenne, eli  lantioluut tulee tosi korkealle, ihan vyötärön alle, ja ovat siitä ylhäältä hyvin leveät. Eli on sellainen "hylly": kapea vyötärö, heti alla jyrkkä levennyt leveään lantioon, ja siitä alaspäin enemminkin lievästi lantio kapenee kuin levenee. Takaapäin ruma neliö.

Nuorempana treenasin paljonkin kuntosalilla ja kyllä, pakarat saa pyöreiksi treenattua ja ihan vähän saa tasapainotettua tuota rumaa "lantion yläosa leveämpi kuin alaosa". Mutta: ei se neliömuoto mihinkään silti poistu, saapa vaan tasapaksuksi siitä levestä hyllystä vyötärön alla reisien ylläosaan, mutta kun se luu kerran on ylhäältä leveä, niin ei sitä mikään treeni kavenna. 

Vierailija
5/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykky, jalkaprässi ja maastaveto. Niin isoilla painoilla kuin mahdollista 2 kertaa viikossa. Ota kuva nyt ja vuoden päästä. Niin ei tarvitse etsiä todistusaineistoa omaa peiliä kauaempaa.

Vierailija
6/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon miten treenaa ja miten syö. Moni ei halua uhrata elämäänsä mustikoiden kappalemäärän laskemiseen vaan siksi, että saisi tietynlaisen kankun. Lisäksi on huomioitava, että esim instassa kuvat on useasti hyvinkin käsiteltyjä. Siksi näiden unelmien saavuttaminen tavalliselle mammalle ei ehkä ole realistinen tavoite.

Vierailija
7/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos treenaat pepun kerran viikossa hyvin siis kovaa se riittää. Treeni kun kohdistuu oikein oikeaan kohtaa muutos on nopea. Pakara on lihas joka kehittyy nopeasti.

Et voi yleistää, kun et tiedä mikä on lähtökohta. Kehittyy varmaan, joo, mutta kovin pyöreää ei kertakaikkiaan tule. Mulla on myös nuo hip dipsit eli viululantio.

Vierailija
8/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko erään seksuaaliterapeutin peppua? Kauhea kohu ainakin nousi

Vierailija
9/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Salora-peppu :)

Vierailija
10/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi treenaa hulluna reisiä kun luulee treenaavansa peppua.. eipä ihme ettei paljon muutosta tule.

Ja et tietenkään voi muokata sun kropasta ihan millaista tahansa. Siinä tulee vaan pettymyksiä jos niin ajattelee. Mutta totta kai sä voit treenata peppulihaksista isommat! Se on yksi helpoimmista lihaksista kasvattaa, koska siinä on monta isoa lihasta. Et ehkä voi kasvattaa 10cm lisää, mutta joku pari senttiä tulee heleposti. Kunhan ei vaan treenaa niitä reisiä kun käyttää väärää tekniikkaa eikä edes lämmittelyllä herättele pakaralihaksia...

Vierailija
11/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kroppaa voi treenata halunsa mukaan, jos se kroppa ei vaan taivu siihen. Mulla on viululantio (hip dips) ja netti on täynnä jumppaohjeita niiden täyttämiseksi. Ikävä vaan, että treenillä niitä on ihan mahdoton täyttää, koska viululantio syntyy luuston muodosta. Siinä kohdassa ei vaan ole mitään, mitä voisi treenata muhkeammaksi. Niillä jumppavideoilla vaan kerätään klikkauksia ja rahaa epätoivoisilta ihmisiltä.

Oho, tälläkö on oikein oma nimikin? On muuten harvinaisen kettumainen luustonmuoto kun just siinä kohtaa missä pitäisi olla se lantionkaari on kyllä kaari, mutta väärään suuntaan. Tämän kun vielä yhdistää ah, niin ihanaan harteikkaaseen/rintavaan omppukroppaan niin mekkoja ei pahemmin tarvitse päälleen sovitella..

Vierailija
12/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan hip dipsejä! Niin urheilullisen ja terveellisen ja jotenkin naisellisen näköistä! Mun silmään se on just oikein ja esim bikineissä vastustamattoman kaunista. Jos omat hip dipsit häiritsee niin ottakaapa itsestänne kuva ja sitten piirtäkää/värittäkää päälle miltä näyttäisitte jos se koko alue täytettäisiin. Saatatte yllättyä siitä, miten massiiviselta ja epäluonnolliselta sellainen näyttäisi, kun se ei ole teidän keholle ja mittasuhteille luontaista.

Vierailija
13/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mulla kasvaa nimenomaan reidet helpoiten, ei oo kyse mistään että tekisin jotain väärin vaan mul on isot lihakset reisissä. Ja joo, mulla ainaki tärkein on rasvaprosentti, jos se on korkee, nii se rasva näyttää rumalta ja peittää oikean muodon.

Vierailija
14/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim mulla kasvaa nimenomaan reidet helpoiten, ei oo kyse mistään että tekisin jotain väärin vaan mul on isot lihakset reisissä. Ja joo, mulla ainaki tärkein on rasvaprosentti, jos se on korkee, nii se rasva näyttää rumalta ja peittää oikean muodon.

No sama.. joten nykyään teen vastustuskuminauhoilla liikkeitä, lähinnä erilaisia jalannostoja eri kulmissa. Esim kyykky ja maastaveto tuntuu menevän suoraan reisille, kun taas vastustuskuminauhutreenin jälkeen tuntuu ettei voi kävellä kun PEPPU ja vain peppu on ihan lopussa :D Tuntuu niin paljon tehokkaamalta.

Vierailija
15/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumman fiksaatio teillä naisilla on niiden perseidenne kanssa? On se kumma että joku perseen muoto määrittelee elämää noin radikaalisti.

Vierailija
16/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tänään salilla mietin, että jos mun motivaatio tulisi pelkästä ulkonäöstä, olisin varmasti turhautunut ja lopettanut jo vuosia sitten. Itsellänikin on hip dips ja takaapäin se ei tosiaan ole mitään muuta kuin neliö. Mulla on itse asiassa isot ja vahvat pakaralihakset ja sivustapäin katsottuna todella pyöreä takamus. Samoin mulla on pullohartiat. Niitäkään ei minkään maailman treenillä oikein saa kunnolla muutettua. Olen tietenkin panostanut erityisesti olkapäihin ja mulla onkin aika isot lihakset olkapäissä. Silti, pullohartia mikä pullohartia :) Onneksi tosiaan treenimotivaatio tulee ihan muista jutuista - mutta silti sitä välillä miettii, että olishan se kiva jos ne salin tulokset näkyisi myös ulospäin.

Vierailija
17/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 kerta viikossa lihasryhmää kohden ei tuota tulosta, lähinnä ylläpitää vain. Aloittelijalla hetken aikaa tulee tulosta, mutta kehitys loppuu nopeasti ennen kuin tavoite saavutettu.

Vierailija
18/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat hip dipsit, oikein kunnon kuopat ja silti hyvä peppu. Ja voihan neliöpeppukin olla ihana, miksi sen pitäisi olla ihan erilainen kuin on? Asenne, ryhti, luonne ratkaisee. Ei paljon auta olla joku kardashian, jos kuitenkin kulkee selkä köyryssä naama sitruunalla ja narisee joka asiasta.

Vierailija
19/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasaktivointeja kannattaa myös tehdä joka treenin alussa mikäli ei vielä kuulu rutiineihin. Uinuva takapuoli myös yleinen vaiva. Ja lopulta vain hyväksyttävä kohtalo mikäli nämäkään ei auta.

Vierailija
20/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan isot pyöreät pakarat ja lisäksi hip dipsit. Olisi aika kauheaa, jos vielä sivussa olisi jotain täytettä. Onko salora-perä sitten tämän lihavaversio? Kaverit kenellä on tuo pyöreämpi lantio ovat sitten usein lättänä peppuisia.