Minkälaiselta tälläi en kohtelu sinusta kuulostaa
Kerron jääväni kotiin enkä osallistu retkelle johon kaikki sukulaiset ja perhe menee. Se kestää viikon vaan.
Kauppa on kilometrin päässä johon pääsen pyörällä.
Ei en saa jäädä! Enhän minä kauppaan pääse MILLÄÄN. Vaikka pyörällä ei mene 10min kauempaa..
Sitten aletaan väsäämään mua mummoille HOITOON 20v olen.
Eikä kuunnella minun mielipidettä asiasta. Molemmat mummot on höperöityneet ja ei tajua enää oikein mitään, toinen ei puhu mitään.
Sitten jo suututaan kun vielä kieltäydyn lähtemästä ja ankarammin mietitään hoitopaikkaa mulle, siis mulle joka on 20v ja pian muutan omaan kämppään.
Kommentit (9)
Porvoon parikymppiset nyt tarvii kaitsemista vähän kauemmin kuin muut parikymppiset
Pysy lujana vaan. Niitten on aika oppia että sulla on oma tahto. Perhe voi vaikka soittaa jos ovat huolissaan. Sitten kun näkevät että kaikki menee ok voit jatkossakin muistuttaa että pärjäsit hienosti ilman mummeleita tai mitään.
Perheesi vaikuttaa yltiöhuolehtivaiselta ja kontroloivalta, joten olet heidän silmissään yhä viisivuotias murulainen. Siinä onkin vakuuttamista, että pärjäät yksin.
Aikaisempien viestiesi perusteella mulle on piirtynyt kuva, ettet ole ilmeisesti täysin kykenevä huolehtimaan itsestäsi vaikka itse niin asian kokisitkin. Perheelläsi voi siis olla pätevä syy tässäkin tapauksessa järjestää sinulle hoitopaikka.
Ehkä ne pelkää että järjestetät hirveet bileet, kun muut ovat poissa ja kämppä remontissa :)
Siltä ettei suhun luoteta ja pidetään kuin pikkulasta