Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤Tiistaita Joulutähtösille¤¤¤

11.07.2006 |

Liekö toimis, jos laittais tähän linkin eiliseen pinoon? Et ois helppo kaikkien halukkaiden käydä se lukemassa...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7758374&p=1&mpage=1&tmode…

Niin, ja tämä arvailulista vielä, ettei unohdu:

[color=red]Tyttöfiilistelijät:

Gaudia

Haikara71

marijohanna77

Tinuri

USAmama [/color]

[color=blue]Poikaoloiset:

Heini06

Ilmalaiva

Kultikutri

Lucy.

OUHJ

Päivikki74

RauPotar

StayAtHomeMom [/color]

Ultrassa selvinneet:

[color=red]Bambi3-tyttö [/color]

[color=blue]Pimmi84-poika

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä päivän viimesiä täälläkin viedään, kun tytöt tuossa vielä syövät myöhäistä iltapalaa... Joten ajattelinpa laittaa pinon pystyyn teille aamuvirkuille!

Mulla onkin se neuvola sitten aamulla, ja sinne on vissiin otettava muksut mukaan, kun unohdin ihan tässä etsiä hoitajan heille...Hups. No, eihän se onneksi ole mikään pitkä visiitti.

Tänään selvisi, että kun kuun lopusta muutetaan uuteen kotiimme, niin me todellakin muutetaan maalle!! Sinne ei ole mahdollista saada kunnon nettiyhteyttä! Voi sentään! Täytyy mennä takas puhelinlinja liittymään...? Kääk, se kai voi tuntua vähän hitaahkolta? No, pikku murhe kai loppujen lopuksi, mutten osannut tälläistä odottaa enää " nykypäivänä" ... :o)

Juu, mutta nytpä sitten laittamaan tytöt petiin. Kirjoitelkaahan ahkerasti, niin on mullakin sitten aamupalalla taas viihdykettä! :o)

Vierailija
2/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olis ollu ikuisuuden poissa kun en ole muutamaan päivään kirjotellut. Syynä ollut ihanaakin ihanampi kesäflunssa, mistä en ikinä parantunut (nyt parempi) ja minkä tartutin tietty myös esikoiseen. No, nyt ollaan jo voiton puolella siinä asiassa.

Eilisen pinon lukasin äsken läpi, muita en ole vielä ehtinyt, joten en kovasti pääse muiden juttuja kommentoimaan... pahoittelut siitä! Palailen niihin sitten.

Sukupuolioloista... Jostain syystä on poikaolo... En osaa mitenkään perustella asiaa, mut tältä tuntuu. No, vajaan viikon päästä se toivottavasti selviää!

Masussa ei muutoksia sen kummemmin paitsi liikkeet on enemmänkin potkuja nykyään, ei enää pelkkiä muljahteluja. Ihan mukavasti tuo liikkuu, joten olokin pysyy rauhallisena.

Hauskaa päivänjatkoa kaikille...

Täällä oli eilen muuten ihan älytön ukkonen ja sade, ihanaa!!! Tosin lämpö kohoaa tänään taas hellelukemiin...

Tiina 18+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko oli lomaa ja nyt toinen päivä takaisin töissä... himpun tylsii ;) Mitään kummempaa ei mahaan kuulu. Viikkoja nyt 16+3 tai jotain sinnepäin ja varsinaisia liikkeitä ei vielä tunnu. Kaikilla muilla tuntuu jo hirveä liike masussa jylläävän. Vatsa ei edes tunnu kovin kasvavan ja välillä iskee mieleen onko siellä edes kaikki kunnossa... En tosin esikoltakaan tuntenut liikkeitä kun vasta viikoilla 20. Olisi kuitenkin kiva käydä vaikka sydänaaniä kuuntelemassa, mutta täällä neuvolat heinäkuun kiinni. Varattiin yksityiseltä rakenneultra, joka on elokuun alussa, joten sitä odotellessa.

Sen verran vatsa on kuitenkin kasvanut, että olen miettinyt miten töissä ottaisi asian puheeksi. Olen tosiaan vielä koeajalla, joten saa nähdä miten pomot suhtautuvat. En kuitenkaan usko, että pystyn piilottamaan vatsaa vielä reilua kuukautta=)

Meillä on muutto kuun lopussa ja remonttia uudessa talossa pakerretaan aina iltaisin... hommia on paljon, eikä tunnit päivässä meinaa riittää. Ihana jos helle vähän hellittäisi niin jaksaisi ehkä paremmin.

POika/tyttöoloa ei pahemmin ole. Esikoinen poika, joten olisihan se tyttö mukava, jotenkin kuitenkin tuntuu todennäköisemmältä, että toinen poika tulee. Molemmat yhtä tervetulleita! Jospa ultrassa selviäisi.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
4/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.. Tirppana liittyy myös listoille. (eli tirppis odottaa tytsyä) ;)

Olipas muuten aika hehkeetä aamulla, oli meinaas bussissa istumatilaa ruhtinaallisesti. Kerrankin sai tuntea olevansa taksissa Lauttasaareen mennessä, hih.

Eilen katsastelin tuossa ajankuluksi IKEAn sivuilta hoitopöytää, meinasin olla aika myytyä, kun tuota kuvaa pällistelin. Mutta sitten rupesin kelaamaan, että onko moinen tarpeellinen?

(tietty tuon puisen hoitopöydän saa kasattua tarpeentullen normaaliksi lipastoksi) Noh onhan tässä aikaa puntaroida, että mikä on tarpeellista ja mikä ei, mutta ei viitsi kuitenkaan viimetippaan jättää hankintoja.

(voi olla lompakolle muuten liian rankkaa) ;)

Asiasta kolmanteen, oli muuten pitkästä aikaa rentouttavaa käydä tuossa viimeviikonloppuna maalla. Avokin siskon muksujen kanssa telmittiin nurtsilla ja puhallettiin saippuakuplia. Aijjai..olisipa mullakin joskus lääniä temmeltää ja touhuta. :) Jotenki se vaan on niin, että kerrostaloasumisessa ei vaan pääse nauttimaan samalla viissiin.

No jos tulisi se seitemän oikein joskus lotossa niin sitten :))

Hyvää tiistaita joulun tuikkiville tähtösille!

Vierailija
5/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään sen kummempaa tyttö/poikafiilistä. Esikoista odotan, enkä ole miettinyt vauvaa kuin vauvana. Ylihuomenna torstaina on rakenneultra, mutta kätilöt eivät kerro sukupuolta. Eipä sen sukupuolen tietäminen ole niin tärkeää. Enemmän kiinnostaa istukan paikka ja se, että vauva on kunnossa. Kivaa nähdä maha-asukkia, kun hän potkii ja myllertää niin kovin ahkerasti.

Jäin lomalle tällä viikolla ja olenkin ensi perjantaista reilut 3 viikkoa putkeen netin ulottumattomissa. Mökkeilyn luulisi olevan rentouttavaa. Maha on taas pullahtanut hiukan isommaksi ja alkaa olla aivan selvä vauvamaha. Napa on pyöristynyt ja tuntuu siltä kuin se pullahtaisi ulos hetkenä minä hyvänsä.

Mukavia hellepäiviä kaikille.

rv. 18+3

Vierailija
6/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille voimasäteistä, täällä alkaa jo elämä olla mallillaan, eilen pääsimme yllättäen kotiin sairaalasta!

Tytön verensokerit ovat pysyneet tosi hyvinä ja kyllä on ihanaa, kun lapsi syö! Ollut viimeaikoina tosi huono syömään ja ei ole ravinto imeytynyt kunnolla, mutta nyt on alkanut taas maistumaan.

Mulla on mennyt tämä helle ohitse, kun ollaan lepäilty sairaalassa tehokkaan ilmastoinnin alla. Eilen sitten pikaisesti tein kotihommia ja " härregyyd" mikä hiki rouvalla oli!

Päätin tuolla sairaalassa ollessani, että rakenneultrassa kysäisen kumpi meille on tulossa, enään en jännitä mitään! ;)

Meillä on tytsyn kanssa nyt kuukausi aikaa olla täällä kotona ja ajattelimme käyttää ajan hyödyksi ja maalailla ja sisustaa vähän. Se piristää koko porukkaa!

Nyt lähden käymään työpaikalla ja ilmoittamaan pomolle, että tulen vasta elokuun loppupuolella töihin... Oli kyllä eilen puhelimessa ihan ok, pakkohan se on, ei näille mitään voi. Sitten onkin 3kk töitä ja pääsen äitiyslomalle.

Nautitaan kesästä ja kasvatetaan mahaa!

Kirsikka, tytsykkä ja aarre viikolla 15+4

Vierailija
7/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, poika tulee tänään viikon reissulta kotiin! Jippii! Ikävä on suunnaton. Koko yön nukuin levottomasti, ilma oli jotenki niin painostava ja hiostava, vaikkei tänne meille asti niitä ukkosia koskaan saatukaan.

Mukava kuulla, että suurinpiirtein kaikilla alkaa liikkeet jo tuntumaan. Itsellä ne ovat vielä satunnaisia " muljahduksia" , joskus on jopa muutama hento " potku" tuntunu. Onneksi pikkuinen ilmoittelee itsestään kuitenkin päivittäin, ettei tartte hirveästi huolestua ja jaksaa aina seuraavaan neuvolaan odottaa :o)

Maha ei ole näkyvästi kasvanu viime aikoina, mutta yks hassu juttu on miehen kanssa huomattu. Selällään maatessa mahasta on jo täysin erotettavissa " kohdun muotoinen" kohouma. Välillä se sojottaa itsestäni katsottuna oikeaan ja välillä taasen vasempaan, hih :o)

Tänään meinasin leipoa pojan kotiintulon kunniaksi kuningatarpiirakkaa (muropohja) ja tässä pitkin päivää siivoskelen kämppää. Sitten vaan nautiskellaan kesästä ja yhdessäolosta. Poika meneekin seuraavan kerran hoitoon vasta tontun syntymäpäivänä, sitä ennen ei raaski ajatellakkaan.

Aurinkoista (niin tuo näyttäis olevankin) tiistaita joulutontut :o)

T. SAHM, poika 3v. (illalla vihdoin kotona) ja tonttu 16+1

Vierailija
8/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä vähän epävarma olo...siis masuasukin suhteen. Liikkeitä en ole oikeastaan tuntenut kunnolla sitten viime perjantain. Vauvan ekat liikkeet tosiaan tunsin viikolla 14+4 ja ne oli semmoisia pieniä myllerryksiä ja pientä hipsutusta aina välillä ja lähes päivittäin. Nyt sitten viikkoja on 16+4 ja ihan kuin ne olis loppunut kuin seinään, mut jotain pientä hipsutusta olen saattanut tuntea tai sit ne on vain mun omaa mielikuvituksen tuotetta. Mieskin on kokeillut kädellä mahaa ja todennut välillä, että kyllä täällä jotain tuntuu, mut tiedä sitten. Ekasta tunsin liikkeet vasta rv 21 ja tokasta 19. Mut tottakai sitä odottelee, et tuntee niitä liikkeitä, kun on jo aiemmin ne tuntenut...ens viikon torstaina olis vasta neuvola.

Uhmaikäisistä oli puhetta viime viikolla. Tuntuu, et meidän 3-vuotias on ihan kamalimmasta päästä...ainakin välillä, siis ihan kamala oma tahto....jatkaa yleensä kiukuttelua niin kauan, että saa tahtonsa läpi, mitä nyt milloinkin on. Mut täytyy olla vaan tiukkana, vaikka aika uuvuttavaa se tietty on. Eilenki käytiin kaupassa ja kun ei saanut painaa hissin nappulaa (auto oli parkkihallissa)...kävi sitten hissin eteen maahan äksänä huutaa ja sain kantaa rimpuilevan ja huutavan lapsen väkisin autoon. Tietty kuumuus ja väsymys aina vaikuttaa lapsen mielialaan. Onneksi esikoisella (5-vuotias) mennyt tuo vaihe jo ohi ja osaa käyttäytyä ihan kiitettävästi. Mutta koska molemmat on poikia, niin tappeluilta meillä ei vältytä, tuntuu et välillä pojat on koko ajan toisten kurkuissa kiinni.

Mä olen lomalla koko kesän ja syksyllä pitäis aloittaa taas opiskelut. Ainakin nyt tuntuu, et on ihan hyvä että olen lomalla, koska alkuraskauden väsymys on tainnut tulla takaisin, varmaan tämä kuumuus vaikuttaa asiaan. Vaikuttaiskohan se myös siihen, ettei vauva ole pahemmin kuumuuden takia jaksanut liikkua???

Jaksamisia muille Jouluntähdille!

T. MariJo rv 16+4

Vierailija
9/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marijohannalle on pakko vastata kun niin samanlaista kirjoittaa kuin minä viikko tai pari sitten. Minäkin olin tuntenut liikkeet jo hyvin aikaisin tässä raskaudessa. Sitten yhtäkkiä ei mitään! Meni pari kolme päivää niin että ei ollut selkeitä liikkeitä. Nyt onneksi ne taas tuntuvat päivittäin, välillä voimakkaammin välillä pikkuhipsuttelua. Perjantaina minulla on ultra, joten silloin tulee ihan varma tieto, että onko kaikki edelleen kunnossa. Voisikohan tuo liikkeiden tuntemattomuus johtua ihan vain kohdun kasvamisesta ja sen herkkyydestä/turtuneisuudesta.

Nyt meillä odotellaan, koska liikkeet tuntuvat masun päältäkin. Isommat sisarukset ovat kovin malttamattomia sen asian suhteen. Kateellisina aina kysyvät kun minun käteni eksyy alavatsalle, että taasko vauva potkii ja tuntuuko jo läpi.

Krita rv 17+6

Vierailija
10/10 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

ihan samat ajatukset kuin Kritalla ja Marijohannallakin. Jonkin aikaa luulin tuntevani pieniä liikkeitä (kuplintaa) mahasta, mutta nyt ei ole pitkään aikaan ollut mitään. Oireitakaan ei ole juurikaan, joten on vaikea uskoa edelleen olevansa raskaana. Tosin rinnat on edelleen jättimäiset (ainakin verrattuna siihen, mihin on tottunut :-)) ja maha pullottaa ihan vähän. Neuvolakin on vasta ensi viikolla ja ultra siitä viikon kuluttua. Mutta pakko on vain uskoa, että mahassa joku kasvaa.

Nyt täytyy lähteä taas ulos nauttimaan ihanasta kesäsäästä. Minua ei lämmin sää kyllä yhtään ahdista ja kuumat yötkin kestää, kun kesä on vaan niin ihanaa aikaa. Kohta on taas kylmä ja pimeä, joten nautitaan tästä :-).

Hauskaa viikon jatkoa!

Olvi

Krita:

Marijohannalle on pakko vastata kun niin samanlaista kirjoittaa kuin minä viikko tai pari sitten. Minäkin olin tuntenut liikkeet jo hyvin aikaisin tässä raskaudessa. Sitten yhtäkkiä ei mitään! Meni pari kolme päivää niin että ei ollut selkeitä liikkeitä. Nyt onneksi ne taas tuntuvat päivittäin, välillä voimakkaammin välillä pikkuhipsuttelua. Perjantaina minulla on ultra, joten silloin tulee ihan varma tieto, että onko kaikki edelleen kunnossa. Voisikohan tuo liikkeiden tuntemattomuus johtua ihan vain kohdun kasvamisesta ja sen herkkyydestä/turtuneisuudesta.

Nyt meillä odotellaan, koska liikkeet tuntuvat masun päältäkin. Isommat sisarukset ovat kovin malttamattomia sen asian suhteen. Kateellisina aina kysyvät kun minun käteni eksyy alavatsalle, että taasko vauva potkii ja tuntuuko jo läpi.

Krita rv 17+6