Rakastelu
Minulla on pieni penis, noin 14 cm pitkä ja 3,5 cm paksu. Rakastelen silti taidolla vaimoni kanssa, niin että saan hänet laukeamaan hieromalla hänen klitoristaan rakastelun aikana. Laukean useimmiten sen jälkeen, kun vaimoni on lauennut, sillä voin säädellä laukeamiseni aikaa tarpeen mukaan.
Olenko onneton munamies, koska minulla on niin säälittävän pieni pippeli?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 09:09"]
..mutta nyt moneen vuoteen en ketään muuta kuin vaimoani. Olisiko väärini käydä nussimassa jotakuta muuta naista ihan vaan nautinnon vuoksi, kun naiminen on niin ihanaa?
[/quote]
No ei kai se sinänsä väärin olisi, mutta sinun pitää kuitenkin kertoa asiasta vaimollesi. Muuten menee pettämisen puolelle.
Minullakin on pieni pipeli, mutta joka kerta olen itseni sillä tyydyttänyt!
Nain eilen vaimoani niin kovaa, niin että vaimo pelkäsi sängyn hajoavan. Oli ihanaa katsoa, kun hänen vartalonsa hytkyi voimakkaiden työntöjeni voimasta. Hieroin samalla hänen klitoristaan, kun nussin häntä polvillani. Hän laukesi ihanasti ja sen jälkeen siirryin lähetyssaarnaaja-asentoon ja laukesin muutaman kymmenen lujan työnnön jälkeen itsekin.
On ihanaa rakastella oman vaimon kanssa. Hän laukeaa melkein joka kerta. En edes muista, milloin viimeksi hän ei lauennut, siitä on niin pitkä aika, monta kuukautta.
Me rakastellaan noin 3-4 kertaa viikossa. Vaikka mulla on pieni kalu, niin saan vaimoni haluamaan itseäni ja hän laukeaa ihanasti, kun hieron hänen klitoristaan naidessamme.
Haluaisivatko muut naiset naida kanssani, kun saan ehkä heidätkin laukeamaan kalullani? Olen nainut elämäni aikana yli 50 naista, mutta nyt moneen vuoteen en ketään muuta kuin vaimoani. Olisiko väärini käydä nussimassa jotakuta muuta naista ihan vaan nautinnon vuoksi, kun naiminen on niin ihanaa?