En tiedä onko minua imetetty, eikä se edes kiinnosta. Miksi jotkut naiset repii pelihousunsa vauvansa imetyksen suhteen?
kerran korviketta niin pskamyrsky irti :D miettiiköhän sitten 20v miten tämän tragedian lapselleen selittää. "Kulta, mulla on sulle jotain ihan hirveetä, siis ihan hirveetä kerrottavaa mutta toivon että et minua hylkäisu" "Mitä ihmettä äiti?" "Annoin sulle... annoin sulle kerran äidinmaidonkorviketta" "......."
Kommentit (7)
Ei mitään käryä onko imetetty eikä voisi vähempää kiinnostakkaan.
Koska kyse ei ole sinusta. Vaan äidistä itsestään ja äitydestä ja sen roolista naisten joukossa. Sinä olet sivuseikka, täydellinen äitiys ei.
Huhhuh on varmaan ihan hirveet traumat joo tosta yhestä korvikekerrasta :D
Useimpia naisia ei kiinnosta imettääkö tai imettikö muut lapset omia lapsiaan. Sen sijaan ymmärrän hyvin että imetyksestä tulee aika tärkeä asia vauvan synnyttyä, itsekään en ollut uhrannut sille ajatuksia ennen vauvan syntymää, mutta niin siinä vain kävi että siitä tuli melkein elämän ja kuoleman kysymys ja nännit ruvella & hampaat irvessä imetin ja korvikkeeseen siirtyminen ei olisi tullut kuuloonkaan. Eiköhän siinä ole hormoneillakin sormensa pelissä, oman vauvan ruokkiminen on aika alkukantaista toimintaa. Ehkä näyttää ulkopuolisille sekopäiseltä mutta älkää tuomitko jos ette itse ole sitä samalla tavalla kokeneet. Kyllähän sen merkitys hiipuu kun vauva kasvaa, hormonit palautuvat ym.
Siis imettääkö muut naiset lapsiaan! T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Useimpia naisia ei kiinnosta imettääkö tai imettikö muut lapset omia lapsiaan. Sen sijaan ymmärrän hyvin että imetyksestä tulee aika tärkeä asia vauvan synnyttyä, itsekään en ollut uhrannut sille ajatuksia ennen vauvan syntymää, mutta niin siinä vain kävi että siitä tuli melkein elämän ja kuoleman kysymys ja nännit ruvella & hampaat irvessä imetin ja korvikkeeseen siirtyminen ei olisi tullut kuuloonkaan. Eiköhän siinä ole hormoneillakin sormensa pelissä, oman vauvan ruokkiminen on aika alkukantaista toimintaa. Ehkä näyttää ulkopuolisille sekopäiseltä mutta älkää tuomitko jos ette itse ole sitä samalla tavalla kokeneet. Kyllähän sen merkitys hiipuu kun vauva kasvaa, hormonit palautuvat ym.
Miksi siihen oman lapsen ruokkimiseen liitty raivokas kontrollointihalu että muut ruokkii lapsensa kuten itse? Jotkut imettävät äidit on ihan hulluja muiden äitien tekemisten suhteen
Pakkomielle kontrolloida muita naisia ja purkaa oma paha olonsa muihin.
En minäkään tiedä, onko imetetty, oletan että on. On varmaan silti korvikettakin annettu. Ihan sama.
En tiedä kavereidenkaan lasten ruokinnasta muuta kuin sen, että ainakin jonkin verran on imetetty. Ei kiinnosta.