Wau, sattumalta just löysin miten tabletin näytöllä siirretään tuota kursoria helposti oikeaan kohtaan
Aina kiroillu kun ei meinaa millään saada sitä oikeaan kohtaan jos pitää jotain kirjoitusvirheitä korjata :D
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No miten?
Painetaan pitkään välilyöntinäppäintä.
Mulla se antaa toiminnon "change keyboard" eli vaihdan erikielisen/-fonttisen näppiksen. Android.
Ipadilla en pirskatti osaa laittaa kursoria sanan keskelle. Se on raivostuttavaa! Jos on kirjoitusvirhe vaikka pitkän yhdyssanan keskellä niin koko sana pitää poistaa ja kirjoittaa uudestaan. Niin ärsyttävää. Miten ois mitennn sen saa sinne??
Vierailija kirjoitti:
Ipadilla en pirskatti osaa laittaa kursoria sanan keskelle. Se on raivostuttavaa! Jos on kirjoitusvirhe vaikka pitkän yhdyssanan keskellä niin koko sana pitää poistaa ja kirjoittaa uudestaan. Niin ärsyttävää. Miten ois mitennn sen saa sinne??
No paina sitä välilyöntinäppäintä pitkään, sitten menee näppis harmaaksi ja sormea liikuttamalla se kursori siirtyy! Ap
Vierailija kirjoitti:
Just tolleen painamalla pitkään välilyöntiä ja liuttamalla sormea vasemmalle tai oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paina sitä välilyöntinäppäintä pitkään, sitten menee näppis harmaaksi ja sormea liikuttamalla se kursori siirtyy! Ap
Tää muuttaa mun työpäivät niin niin paljon helpommiksi! Kiitos
6 vuotta jo tapellut tämän asian kanssa. Kiitos! ❤️
Ei toimi Ipadillä noin, mutta tuota kursoria muuten voi todellakin liikuttaa sormella vetämällä! 💡
Tän pitäis ilmeisesti toimia iphoneissakin, en ole vielä kokeillut :) ap
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Ipadillä noin, mutta tuota kursoria muuten voi todellakin liikuttaa sormella vetämällä! 💡
Ainakin mun ipadilla toimii? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tolleen painamalla pitkään välilyöntiä ja liuttamalla sormea vasemmalle tai oikealle.
KIIIITOS!!!!❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis pystyn liu’uttamaan sormella kursoria ilman mitään välilyöntinäppäimen painamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis pystyn liu’uttamaan sormella kursoria ilman mitään välilyöntinäppäimen painamista.
Kyllä, niin minäkin mutta se on paljon hankalampaa ainakin minulle, kun monesti se ei mene ihan siihen kohtaan mihin tarkoittaa, varsinkin jos yrittää keskelle sanaa asettaa, tai pomppaa jonnekin ihan toiseen kohtaan.
No miten?