Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wau, sattumalta just löysin miten tabletin näytöllä siirretään tuota kursoria helposti oikeaan kohtaan

Vierailija
05.07.2020 |

Aina kiroillu kun ei meinaa millään saada sitä oikeaan kohtaan jos pitää jotain kirjoitusvirheitä korjata :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten?

Vierailija
2/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten?

Painetaan pitkään välilyöntinäppäintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se antaa toiminnon "change keyboard" eli vaihdan erikielisen/-fonttisen näppiksen. Android.

Vierailija
4/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipadilla en pirskatti osaa laittaa kursoria sanan keskelle. Se on raivostuttavaa! Jos on kirjoitusvirhe vaikka pitkän yhdyssanan keskellä niin koko sana pitää poistaa ja kirjoittaa uudestaan. Niin ärsyttävää. Miten ois mitennn sen saa sinne??

Vierailija
5/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ipadilla en pirskatti osaa laittaa kursoria sanan keskelle. Se on raivostuttavaa! Jos on kirjoitusvirhe vaikka pitkän yhdyssanan keskellä niin koko sana pitää poistaa ja kirjoittaa uudestaan. Niin ärsyttävää. Miten ois mitennn sen saa sinne??

No paina sitä välilyöntinäppäintä pitkään, sitten menee näppis harmaaksi ja sormea liikuttamalla se kursori siirtyy! Ap

Vierailija
6/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tolleen painamalla pitkään välilyöntiä ja liuttamalla sormea vasemmalle tai oikealle.

Vierailija
7/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paina sitä välilyöntinäppäintä pitkään, sitten menee näppis harmaaksi ja sormea liikuttamalla se kursori siirtyy! Ap

Tää muuttaa mun työpäivät niin niin paljon helpommiksi! Kiitos

Vierailija
8/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta jo tapellut tämän asian kanssa. Kiitos! ❤️

Vierailija
9/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Ipadillä noin, mutta tuota kursoria muuten voi todellakin liikuttaa sormella vetämällä! 💡

Vierailija
10/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän pitäis ilmeisesti toimia iphoneissakin, en ole vielä kokeillut :) ap

Vierailija
11/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi Ipadillä noin, mutta tuota kursoria muuten voi todellakin liikuttaa sormella vetämällä! 💡

Ainakin mun ipadilla toimii? Ap

Vierailija
12/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tolleen painamalla pitkään välilyöntiä ja liuttamalla sormea vasemmalle tai oikealle.

KIIIITOS!!!!❤️❤️❤️

Vierailija
13/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis pystyn liu’uttamaan sormella kursoria ilman mitään välilyöntinäppäimen painamista.

Vierailija
14/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis pystyn liu’uttamaan sormella kursoria ilman mitään välilyöntinäppäimen painamista.

Kyllä, niin minäkin mutta se on paljon hankalampaa ainakin minulle, kun monesti se ei mene ihan siihen kohtaan mihin tarkoittaa, varsinkin jos yrittää keskelle sanaa asettaa, tai pomppaa jonnekin ihan toiseen kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi