Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisien käyttö viinaan

Vierailija
27.04.2013 |

Minulla ja miehelläni on kaksi kouluikäistä lasta. Mieheni käy töissä, minä olen kotona. Lapsilisät kilahtavat minun tililleni, ja ostan niillä yleensä viinaa. Lapsilisärahoilla haen päivisin miehen ollessa töissä ja lasten koulussa tolv-packin, jos toisenkin. Lasten elämä rahoitetaan miehen ansiotuloilla, minun työttömyyskorvauksesta maksamme vuokran. Ihanaa, kun tulee valtiolta viina- ja tupakkaraha kerran kuussa tilille. :-)

Terveisin, AP

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi mennä töihin ja lopettaa viinan juonti.

Vierailija
2/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos noin ajatelee niin ehkä meidän perheessäkin menee alkoholiin n. 120 e kk eli 2/3 osaa lapsilisistä.  Tai sitten voi ajatella niin että lapsilisät menee ruokaan, mun kampaajareissuun, matkaan tms. - ei kai sitä tarkaan voi määritellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin juodaan kuukausittain viinaa, mutta se että paljon juodaan ja miten ollaan onkin sitten eriasia, eihän tästä alotuksesta nyt vielä voi sanoa mitään hihhulit! Kaikkien ei täydellisen absolutistia perhe-elämää tarvitse viettää ;)

Vierailija
4/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasiko mekin käyttää melkein 370e viinaan kuussa?!!

Ai niin ei voida, kun joudutaan maksamaan ihan itse asumisemme ja verojakin tuosta töissäkäynnistä... *plääh*

Vierailija
5/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistä loisimista. joutaisi ottaa korvaukset pois.

Vierailija
6/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh, oletpas säädytön tapaus! Kuulut varmasti white trash -yhteiskuntaluokkaan!

Vierailija
7/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolv-packin.. :D Alankin käyttämään tuota sanaa, se vanha twelve pack on niin vanhanaikainen.

Vierailija
8/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee. Toivottavasti naapurisi ovat jo tehneet lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
9/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa. Mitä merkkiä?

Vierailija
10/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö trolli koko aloitus.

Vierailija
11/11 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sama kirjoittaja joka eilen oli kaupassa käydessään bongannut kuinka kaikki vanhemmat törsäsi lapsilisät alkoon. Ei oikein uponnut niin koittaa nyt uudella konseptilla.

Ota kuule sinäkin joskus se lasi viiniä tai siideri niin ei tarvi niin pingottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan