Naapurin sinkkunaisella käy rakastaja vain viipyen yhden yön naisen luona?
Tulee perjantaina työpäivän jälkeen naisen tultua myös töistä omalla autollaan pihaan ja jo heti lauantaiaamupäivän aikaan lähtee pois jättäen naapurin naisen yksinään viettämään viikonloppuaan. Outoa seurustelua, joka vaikuttaisi salasuhdetoiminnalta, ja pelkältä seksisuhteelta.
Tuonkaltainen seurustelu on jotenkin säälittävän raskasta, olla nyt erillään vapaapäivinä. Miten jotkut naiset tyytyvät tuonkaltaiseen suhteeseen?
Kommentit (14)
Jos se nainen ei halua viettää vapaapäiviä miehen kanssa, vaan vain harrastaa seksiä?
Salasuhde, siinä molemmat voittaa jos tämä sinkkutyttö ei halua enempää kuin seksiä ja tämä varattu mies pääsee edes kerran viikkoon vällyjen väliin :)
Mitä ihmeen salasuhteilua, jos mies on aina yön yli? Epäilyttävämpää olisi, jos lähtisi tunnin-parin jälkeen.
Provo, mutta kai tällaisia uteliaita uunoja on oikeastikin olemassa.
Ai tyytyy siihen kun saa seksiä ja äijä tajuaa lähteä kotiinsa? öh siis mikä kuviossa on sitten pielessä? Tuohan on aivan ihanne tilanne.
Toihan on ihan optimaalista kummallekin. Seksiä ja läheisyyttä, sekä omaa aikaa josta nauttia.
miten sä voit/ehdit seurata, milloin naapurin vieras tulee ja lähtee?
Kaikillahan on aina viikonloppuna vapaapäivä.
Onkohan mullakin mun työkaverin kanssa salasuhde, koska hän on luonani lapsivapailla viikoilla aina la-su ja ke-to? Ehditään nähdä kyllä toisiamme 5 päivää viikossa työn parissakin. Työkaverit tästä ei mitään tiedä, joten kai tämä sitten on salasuhde, vaikkei meillä muita kumppaneita ole.
Oletko muuten utelias naapuri seurannut, onko nainen tiettynä päivänä viikosta poissa yön kotoaan? Nyt kannattaisi tiukentaa kyttäämistä, jotta saat suhteen laadusta varmuuden.
Ihanaa, kateeksi käy! Muka rentoutua perjantaina töiden jälkeen ja lauantaina saa rauhassa touhuilla omiaan. Olen kateellinen.
Minulla oli edellinen suhde tuollaista viimeisen vuoden ajan. Ei se minulle mitenkään riittänyt, olisin halunnut paljon enemmän, mutta mies ei halunnut. Syytti minua läheisriippuvaiseksi ja käski mennä terapiaan kun pyysin että edes kolme yötä viikossa vietettäisiin yhdessä. Päivällä emme tehneet mitään, oli oikein treffit jos mentiin yhdessä kauppaan! Jossain vaiheessa en enää sanonut mitään, koska nähtiin muutenkin niin vähän enkä halunnut tuhlata aikaa riitelyyn. Mietin eroa usein, mutta mies lupaili että muutetaan kohta yhteen ja ajattelin että sittenhän ne ongelmat häviää. No, mies sitten jätti minut. Ei ole ollut ikävä.
Mulla alkaa aina harrastus lauantaisin klo 10, ja silloin on kumppanin aika lähteä omaan kotiinsa. Sitten saatan mennä myöhemmin viikonloppuna hänen luokseen.
Jos se nainen on rakastunut onnettomasti, manipuloivaan renttupelimieheen.