Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde selvitä loukkauksista ja kunnioituksen puutteesta?

Vierailija
26.04.2013 |

Meillä on mieheni kanssa meneillään yli vuoden kestänyt kriisi ja etääntymisen vaihe, emmekä ole todellakaan hoitaneet sitä hyvin. Olemme sentään pitäneet ongelmamme suhteen sisäisinä, eli pettämistä ym. ei ole ollut. Siihen ei kumpikaan meistä sortuisi ikinä. Mutta olemme muuten olleet huonoja kumppaneita toisillemme, ja pakko myöntää, että minä tempperamenttisempana luonteena olen ollut vielä pahempi.

Olemme sortuneet riidellessä menemään henkilökohtaisuuksiin, ja koska tunnemme toisemme niin hyvin, on tullut iskettyä vyön alle puolin ja toisin. Tätä ei koskaan saisi tehdä, tiedän sen, mutta tilanne on mikä on. Olemme pitäneet vuorotellen toisiamme tyhminä, avuttomina ja saamattomina. Kunnioitus on ollut välillä todella pohjassa.

Vaikka parempiakin aikoja on ollut, tunnen ja pelkään että rakkautemme on noista loukkauksista kärsinyt paljon. Erityisesti tuntuu, että minua herkempi mieheni ei varmaan uskalla täysin luottaa siihen, etten loukkaisi häntä koskaan.

Onko kellään ollut näin vaikeaa ja pahaksi mennyttä tilannetta? Mietin, onko tätä mahdollista korjata enää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko hakeutuneet terapiaan, suosittelen! Meille se on auttanut. Tie ei ole ollut mutkaton mutta olemme halukkaita yhteisen elämän rakentamisen. On ollut hyötyä hurjasti!

Kysy mieheltäsi mitä hän haluaa. Joskus erokin on hyvä ratkaisu, joskus asioiden hoitaminen on hyvä ratkaisu.Se on teistä kiinni. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi