Mun mies söi kebabin mukana tulleen jalopenjon eikä juonut maitoa HUIKKAAKAAN
Huh huh. Ravintolan työntekijä tuli kysymään, että haluammeko jotain juotavaa, mutta mieheni sanoi, että no thank you.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole jalopenoja ne on zombien vihreitä sormia.
Eikä! 😳 Oon kasvissyöjä ja oon syöny niitä, kun en oo tajunnut että niissä on (zombin)lihaa! 😳
OMG! Ja tiesitsä että ne "pavut" ja "herneet" on zombien sappikiviä? Et kai vaan niitäki oo menny syömään.
Eli ravintolassa pitäisi juoda maitoa? :D
Only in Finland.
Vitsi mä oon vähä kade. Mistä sä oot löytänyt tuollaisen todellisen miehisen miehen?
Jalapenhoja, mun mies pyysi Tabascoa pizzaan :) ja söi koko pizzan. Kävi tiskillä vielä pyytämässä tabascopullon meidän pöytään ja lisäili sitä ihan muina miehinä. Vieruspöytien katseita ei voinut olla näkemättä, vellihiusujen naisia varmaan sapetti kun mulla on kunnon Alfa miehenä eikä mitään valkosipulipojuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! 😳 Oon kasvissyöjä ja oon syöny niitä, kun en oo tajunnut että niissä on (zombin)lihaa! 😳
OMG! Ja tiesitsä että ne "pavut" ja "herneet" on zombien sappikiviä? Et kai vaan niitäki oo menny syömään.
No oon 🙈 Mut hei eiks zombit oo niinku ennen ollu ihmisii? Eli koska ne ei oo eläimii, niin voihan niitä sit syödä? Kun kasvissyöjäthän ei just syö ELÄINTEN lihaa?
Vierailija kirjoitti:
Jalapenhoja, mun mies pyysi Tabascoa pizzaan :) ja söi koko pizzan. Kävi tiskillä vielä pyytämässä tabascopullon meidän pöytään ja lisäili sitä ihan muina miehinä. Vieruspöytien katseita ei voinut olla näkemättä, vellihiusujen naisia varmaan sapetti kun mulla on kunnon Alfa miehenä eikä mitään valkosipulipojuja.
Eikä mitään juotavaa???? Wauuuu - pidä kuule lujaa kiinni siitä miehestä, on haluttua kamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon 🙈 Mut hei eiks zombit oo niinku ennen ollu ihmisii? Eli koska ne ei oo eläimii, niin voihan niitä sit syödä? Kun kasvissyöjäthän ei just syö ELÄINTEN lihaa?
No se on just kuule näi kun tarkemmin miättii.
On se hurja kaveri... Juoko limonadipullon yhdellä huikalla myös?
Voi hellanduudelis sentään. Sun miehesi söi jalapenoa miedompia pepperoncineja, joissa scovilleja ei ole kuin nimeksi 100-500. Jalapenossa on maksimissaan noin 8000 scovillea. Mun lempichilissäni Habanero Chocolatessa on 100 000-350 000 scovillea. Sitten kun miehesi pystyy syömään itselleni tekemääni ruokaa ilman maitoa, voit reteillä, että hän on kova jätkä syömään chilejä. Niin kauan voi heittää voltteja ja suhista kuusessa ihan vapaasti. Mut hyvin sä vedät ja keksit näitä olemattomia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanduudelis sentään. Sun miehesi söi jalapenoa miedompia pepperoncineja, joissa scovilleja ei ole kuin nimeksi 100-500. Jalapenossa on maksimissaan noin 8000 scovillea. Mun lempichilissäni Habanero Chocolatessa on 100 000-350 000 scovillea. Sitten kun miehesi pystyy syömään itselleni tekemääni ruokaa ilman maitoa, voit reteillä, että hän on kova jätkä syömään chilejä. Niin kauan voi heittää voltteja ja suhista kuusessa ihan vapaasti. Mut hyvin sä vedät ja keksit näitä olemattomia juttuja.
Päivän autistisin viesti.
Itse ostan Lähi-Itä-kaupasta aina sellaisen kolmen kilon purkin noita chilejä olutiltoja varten. Yleensä menee koko purkki viikonlopun aikana. Sen verran ovat mietoja.
Jopa venäläiset chilitomaattisäilykkeet ovat tulisempia.
Onko miehesi muuten tämä saksipotkukääpiö?
Jalopeño, jalopenjo tai [halopenjo].
Muu sitten on turkinpippuria.
Vierailija kirjoitti:
Öhö.
Sellainen provo tällä kertaa. Harmiton, joten ok.
Vierailija kirjoitti:
Ne on PEPPEROONEJA eikä jalopeenoja
Pepperoni on makkara.
Kannattaa tuollaisesta uroksesta pitää kiinni kynsin ja hampain. Meillä juodaan piimää suolakurkunkin päälle.
4/5, tulin hyvälle tuulelle tästä.
Sittenhän se olisi tullut kaapista ja paljastanut olevansa homó.