Miksi kaikki uskovat av-palstailijoiden olevan rumia ja lihavia?
Miksi palstalla jatkuvasti puhutaan siihen tyyliin, että olemme ällöttävän näköistä porukkaa?
Kommentit (41)
Juu hupaisa väite suurinpiirtein päivittäin. Itse en ole "nähnyt" kirjoittajien takana muka tällaista ryhmää.
Näen provoajamiehiä, kuivakoita nuoria naisia, reheviä keski-ikäisiä, timmejä mimmejä ja normaalivartaloisia leidejä.
Hoikilla ja kauniilla naisilla on parempaakin tekemistä kuin palstailu.
M37
Itse olen lähinnä kauhistellut niitä herkuttelu-ketjuja. Naiset saattaa vetää suklaalevyjä yhdellä kerralla, tuollainen ihminen ei voi olla hoikka..
Näin ajatellessaan ihminen voi kokea olevansa muiden "palstamammojen" yläpuolella. Se ajatus tulee esille useimmista niistä viesteistä, joissa tehdään oletus, että perus palstamamma olisi ruma ja lihava. "En ole niin kuin te "palstamammat"."
Vierailija kirjoitti:
Koska yhteiskunnassamme pidetään ikävänä asiana, jos joku on ruma ja/tai lihava. Sitä käytetään pelkkänä haukkumisena kostoksi eri mieltä oleville. Vaikka toisen ulkonäkö ei mitenkään ilmenisi hänen kirjoituksestaan, niin hänen voi silti vihjata olevan ruma, jos hän vaikuttaa ärsyttävältä. Rivien välistä paistaa asenne, että sisäinen ja ulkoinen epämiellyttävyys osuisi aina samoihin ihmisiin. Ruma = paha, kaunis = hyvä.
Aika osuvasti mietitty! 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin ajatellessaan ihminen voi kokea olevansa muiden "palstamammojen" yläpuolella. Se ajatus tulee esille useimmista niistä viesteistä, joissa tehdään oletus, että perus palstamamma olisi ruma ja lihava. "En ole niin kuin te "palstamammat"."
On kunnia saada omaan kyselyyn näin fiksuja vastauksia 😊👍
Ap
Koska "täällä taas joku kaunis ja hoikka vinkumassa" ei kuulosta niin kovin loukkaavalta.
Vierailija kirjoitti:
M37
Ei ole jos on hoikka aavee mamma.
T. Hoikka aaveemamma jolla ei selluliittiä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähinnä kauhistellut niitä herkuttelu-ketjuja. Naiset saattaa vetää suklaalevyjä yhdellä kerralla, tuollainen ihminen ei voi olla hoikka..
Itse vedin juuri pellillisen Helenan kuohkeita sämpylöitä, joita suomalaiset himoitsevat. Oli kyllä hyviä, margariinia vielä päälle. Mutta todennäköisesti en syö huomenna muuta kuin yhdet nuudelit. Viikon tähänkin asti elänyt nuudelipussilla per päivä.
Hoikka aaveemamma oon.
Täällä on paljon ketjuja, joista epäsuorasti tulee ilmi av-mammojen läskit. Esim. vaatekokojen jatkuva päivittely, helteestä valittaminen, kilpirauhaslääkkeiden mainitseminen, runsas alkoholinkäyttö.
Sitten on tietysti ihan herkutteluun ja ahmimiseen sekä laihdutukseen liittyviä ketjuja, joista suoraan käy ilmi että tankki asialla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon ketjuja, joista epäsuorasti tulee ilmi av-mammojen läskit. Esim. vaatekokojen jatkuva päivittely, helteestä valittaminen, kilpirauhaslääkkeiden mainitseminen, runsas alkoholinkäyttö.
Sitten on tietysti ihan herkutteluun ja ahmimiseen sekä laihdutukseen liittyviä ketjuja, joista suoraan käy ilmi että tankki asialla.
Nimenomaan ja päivittelyä siitä ettei kukaan nainen voi painaa synnytyksen jälkeen 50kg ja olla 175 pitkä.
Mikään ei lämmitä niin mieltä kuin tietoisuus siitä, että saa olla tämän korkealaatuisen keskustelusivuston vakio seniori luokan taistelunorsu.
-Taistelunorsu BMI 25-
Pakostakin tulee mieleen, jos joku väittää, ettei palstamamma voi olla hoikka, urheilullinen, kaunis, rikas, korkeastikoulutettu tai hyvässä työssä tms. , ettei hän itse ole sitä.
Olen itse useampaa noista, enkä usko että olen ainoa kaltaiseni. En pidä esim. hyvää asemaa työelämässä tai korkeaa koulutusta kovin harvinaisena asiana, kun suunnilleen kaikilla ystävillä ja sukulaisilla nuo ovat.
Palsta on täynnä Niina Kuhdan näköisiä naisia, joilla on sama koulutustaso kuin hänellä. Sen lisäksi jonkin verran korkeakoulutettua sakkia. Uskokaa pois.
Kun katsoo ulkona katukuvaa, ei jää epäselväksi miltä suomalaiset keskimäärin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on täynnä Niina Kuhdan näköisiä naisia, joilla on sama koulutustaso kuin hänellä. Sen lisäksi jonkin verran korkeakoulutettua sakkia. Uskokaa pois.
kovin on tissevä.
Vierailija kirjoitti:
M37
Ei minulla vaan ole.
Olimme päivän ulkona pyöräilemässä. Nyt on taas aikaa vaikka mihin.
Minusta täällä on katkeria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo ulkona katukuvaa, ei jää epäselväksi miltä suomalaiset keskimäärin näyttää.
Jep, yllättävän lyhyitä ja aika paljon ylipainoisia ihmisiä, riippuu tietenkin missä päin liikkuu. Helsingin hienostoalueilla on hoikkia ja kauniita ihmisiä.
Koska yhteiskunnassamme pidetään ikävänä asiana, jos joku on ruma ja/tai lihava. Sitä käytetään pelkkänä haukkumisena kostoksi eri mieltä oleville. Vaikka toisen ulkonäkö ei mitenkään ilmenisi hänen kirjoituksestaan, niin hänen voi silti vihjata olevan ruma, jos hän vaikuttaa ärsyttävältä. Rivien välistä paistaa asenne, että sisäinen ja ulkoinen epämiellyttävyys osuisi aina samoihin ihmisiin. Ruma = paha, kaunis = hyvä.