Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki uskovat av-palstailijoiden olevan rumia ja lihavia?

Vierailija
05.07.2020 |

Miksi palstalla jatkuvasti puhutaan siihen tyyliin, että olemme ällöttävän näköistä porukkaa?

Miksi kaikki uskovat av-palstailijoiden olevan rumia ja lihavia?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunnassamme pidetään ikävänä asiana, jos joku on ruma ja/tai lihava. Sitä käytetään pelkkänä haukkumisena kostoksi eri mieltä oleville. Vaikka toisen ulkonäkö ei mitenkään ilmenisi hänen kirjoituksestaan, niin hänen voi silti vihjata olevan ruma, jos hän vaikuttaa ärsyttävältä. Rivien välistä paistaa asenne, että sisäinen ja ulkoinen epämiellyttävyys osuisi aina samoihin ihmisiin. Ruma = paha, kaunis = hyvä.

Vierailija
2/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hupaisa väite suurinpiirtein päivittäin. Itse en ole "nähnyt" kirjoittajien takana muka tällaista ryhmää.

Näen provoajamiehiä, kuivakoita nuoria naisia, reheviä keski-ikäisiä, timmejä mimmejä ja normaalivartaloisia leidejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla ja kauniilla naisilla on parempaakin tekemistä kuin palstailu.

M37

Vierailija
4/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä kauhistellut niitä herkuttelu-ketjuja. Naiset saattaa vetää suklaalevyjä yhdellä kerralla, tuollainen ihminen ei voi olla hoikka..

Vierailija
5/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajatellessaan ihminen voi kokea olevansa muiden "palstamammojen" yläpuolella. Se ajatus tulee esille useimmista niistä viesteistä, joissa tehdään oletus, että perus palstamamma olisi ruma ja lihava. "En ole niin kuin te "palstamammat"."

Vierailija
6/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yhteiskunnassamme pidetään ikävänä asiana, jos joku on ruma ja/tai lihava. Sitä käytetään pelkkänä haukkumisena kostoksi eri mieltä oleville. Vaikka toisen ulkonäkö ei mitenkään ilmenisi hänen kirjoituksestaan, niin hänen voi silti vihjata olevan ruma, jos hän vaikuttaa ärsyttävältä. Rivien välistä paistaa asenne, että sisäinen ja ulkoinen epämiellyttävyys osuisi aina samoihin ihmisiin. Ruma = paha, kaunis = hyvä.

Aika osuvasti mietitty! 👍

Ap

Vierailija
7/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ajatellessaan ihminen voi kokea olevansa muiden "palstamammojen" yläpuolella. Se ajatus tulee esille useimmista niistä viesteistä, joissa tehdään oletus, että perus palstamamma olisi ruma ja lihava. "En ole niin kuin te "palstamammat"."

On kunnia saada omaan kyselyyn näin fiksuja vastauksia 😊👍

Ap

Vierailija
8/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "täällä taas joku kaunis ja hoikka vinkumassa" ei kuulosta niin kovin loukkaavalta.

Vierailija
9/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

o.o

Vierailija
10/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Ei ole jos on hoikka aavee mamma.

T. Hoikka aaveemamma jolla ei selluliittiä

Vierailija
11/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähinnä kauhistellut niitä herkuttelu-ketjuja. Naiset saattaa vetää suklaalevyjä yhdellä kerralla, tuollainen ihminen ei voi olla hoikka..

Itse vedin juuri pellillisen Helenan kuohkeita sämpylöitä, joita suomalaiset himoitsevat. Oli kyllä hyviä, margariinia vielä päälle. Mutta todennäköisesti en syö huomenna muuta kuin yhdet nuudelit. Viikon tähänkin asti elänyt nuudelipussilla per päivä.

Hoikka aaveemamma oon.

Vierailija
12/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon ketjuja, joista epäsuorasti tulee ilmi av-mammojen läskit. Esim. vaatekokojen jatkuva päivittely, helteestä valittaminen, kilpirauhaslääkkeiden mainitseminen, runsas alkoholinkäyttö.

Sitten on tietysti ihan herkutteluun ja ahmimiseen sekä laihdutukseen liittyviä ketjuja, joista suoraan käy ilmi että tankki asialla.

Vierailija
13/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ketjuja, joista epäsuorasti tulee ilmi av-mammojen läskit. Esim. vaatekokojen jatkuva päivittely, helteestä valittaminen, kilpirauhaslääkkeiden mainitseminen, runsas alkoholinkäyttö.

Sitten on tietysti ihan herkutteluun ja ahmimiseen sekä laihdutukseen liittyviä ketjuja, joista suoraan käy ilmi että tankki asialla.

Nimenomaan ja päivittelyä siitä ettei kukaan nainen voi painaa synnytyksen jälkeen 50kg ja olla 175 pitkä.

Vierailija
14/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei lämmitä niin mieltä kuin tietoisuus siitä, että saa olla tämän korkealaatuisen keskustelusivuston vakio seniori luokan taistelunorsu.

-Taistelunorsu BMI 25-

Vierailija
15/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostakin tulee mieleen, jos joku väittää, ettei palstamamma voi olla hoikka, urheilullinen, kaunis, rikas, korkeastikoulutettu tai hyvässä työssä tms. , ettei hän itse ole sitä.

Olen itse useampaa noista, enkä usko että olen ainoa kaltaiseni. En pidä esim. hyvää asemaa työelämässä tai korkeaa koulutusta kovin harvinaisena asiana, kun suunnilleen kaikilla ystävillä ja sukulaisilla nuo ovat.

Vierailija
16/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on täynnä Niina Kuhdan näköisiä naisia, joilla on sama koulutustaso kuin hänellä. Sen lisäksi jonkin verran korkeakoulutettua sakkia. Uskokaa pois.

Vierailija
17/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo ulkona katukuvaa, ei jää epäselväksi miltä suomalaiset keskimäärin näyttää.

Vierailija
18/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on täynnä Niina Kuhdan näköisiä naisia, joilla on sama koulutustaso kuin hänellä. Sen lisäksi jonkin verran korkeakoulutettua sakkia. Uskokaa pois.

kovin on tissevä.

Vierailija
19/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Ei minulla vaan ole.

Olimme päivän ulkona pyöräilemässä. Nyt on taas aikaa vaikka mihin.

Minusta täällä on katkeria ihmisiä.

Vierailija
20/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo ulkona katukuvaa, ei jää epäselväksi miltä suomalaiset keskimäärin näyttää.

Jep, yllättävän lyhyitä ja aika paljon ylipainoisia ihmisiä, riippuu tietenkin missä päin liikkuu. Helsingin hienostoalueilla on hoikkia ja kauniita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän