Mitä astioita vegaanit käyttävät kun luutuhkaa on niin monessa posliiniastiassa?
Kommentit (50)
Vegaanif a s istit ovat kammottavia ihmisiä :( Hanna G:kin joutui lopettamaan instavideonsa kun nämä hyökkäsivät hänen kimppuunsa liharuokien takia. Syökööt itse mitä haluavat mutta jättäisivät muut rauhaan.
Jos teillä ei vegaaneilla on oikeasti noin hirveät moraaliset tuskat omasta elämisestänne, että pitää noinkin relevantteja epäkohtia yrittää oikein kaivelemalla kaivaa vegaanejen elämäntavasta, niin eikö samalla energialla jo melkein itsekin tekisi jotain konkreettista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omistaa luutuhkasta tehtyjä astioita jo ennestään tai saa niitä vaikka perintönä, toki niitä voi käyttää.
Miksi tätä on alapeukutettu? Pitäisikö vegaanin heittää vanhat perintöposliinit roskiin?
Pitääkö Vegaanin syödä perinnöksi saatu joulukinkku...?
Ei se varmaan ota sitä kinkkua vastaan, astioitaan hän sen sijaan tarvitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, muoviakaan ei voi enää käyttää? Pitääkö pelkkää puuta ruveta käyttämään? Entä vaatteet? En kestä :(
Mutta lintuhan on voinut istua puun oksalla ja puu olla lihaolennon kosketuksesta kontaminoitunut...?
Tai ennemminkin se puu oli ehkä jonkin linnun tai oravan ja useiden öttisten pesäpuu ja se riistettiin niiltä. Niitä öttisiä on voinut jäädäkin siihen puuastiaan. Ei, ei se käy.
Karhukaisetkin on eläimiä ja salaatti on täynnä niitä. Ei tunnu haittaavaan montaakaan vegaania.
Mua rupesi ahdistamaan, nimittäin kaiken pitäisi olla kosheria, eikä nuo posliiniastiat sitä ilmeisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi ympäristöystävällistä käyttää muovisia astioita ja vaatteita (tekonahka, polyesteri esim.)
Ei vegaania ympäristö tai esim lapsityövoima kiinnosta, eläimet vaan.
Ja sinun aukottomalla logiikallasi kys. asioista ei tarvitse olla kiinnostunut kunhan vaan muistaa pistää makkaraa poskeen? Ei vegaaneilla ole siihen sen suurempaa velvollisuutta kuin kellään muillakaan, jokainen on kiinnostunut mistä on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi ympäristöystävällistä käyttää muovisia astioita ja vaatteita (tekonahka, polyesteri esim.)
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta. Ihminenkin on eläin jonka vegaanit eristävät muusta eläinkunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta. Ihminenkin on eläin jonka vegaanit eristävät muusta eläinkunnasta.
Sanoutumalla irti mm. eläinten tehotuotannosta vai? No siinä kyllä kieltämättä pääsisi melkoinen vääryys ja luonnosta vieraantuminen tapahtumaan, jos tätä luonnollista "luontoyhteyttä" jouduttaisiinkin hieman hillitsemään.😂
Vierailija kirjoitti:
Mua rupesi ahdistamaan, nimittäin kaiken pitäisi olla kosheria, eikä nuo posliiniastiat sitä ilmeisesti ole.
Mua myös
vegaanit saastuttaa maapallon fleece tuotteilla, muoviastioilla ja keinokuituvaatteilla. siis tuhoavat luonnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka syö keskitysleirillä orjuutettua eläintä, jota ei pystyisi edes itse teilaamaan, on vieraantunut luonnosta jos kuka. Ihminen on tosiaan vain yksi eläimistä, niitä on vegaaneja sekä lihansyöjiä, ja vegaanit ymmärtää kumpaan ryhmään me apinansukuiset kuulumme.
Kuka enää ostaa posliiniastioita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse sitten käytät? Posliiniastiat on hienoja esim Villeroy & Boch. Kiva juoda nätistä kupista kahvia/teetä.
Parempi jos jättävät syömättä kasviksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoutumalla irti mm. eläinten tehotuotannosta vai? No siinä kyllä kieltämättä pääsisi melkoinen vääryys ja luonnosta vieraantuminen tapahtumaan, jos tätä luonnollista "luontoyhteyttä" jouduttaisiinkin hieman hillitsemään.😂
Esimerkiksi tuo lapsityövoima. Eläinten oikeudet kiinnostavat, paitsi jos se eläin on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse sitten käytät? Posliiniastiat on hienoja esim Villeroy & Boch. Kiva juoda nätistä kupista kahvia/teetä.
Teemaa. V&B:t on pääasiassa rumia ja aivan liian kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tuo lapsityövoima. Eläinten oikeudet kiinnostavat, paitsi jos se eläin on ihminen.
Edelleen, ruokavalio ei määritä kenellekään suurempaa tai pienempää velvollisuutta olla kiinnostunut yhtään mistään. Tärkeä aihe toki kuitenkin tuo lapsityövoima, toivottavasti muistat itsekin olla siitä kiinnostunut ja huolestunut myös muutoin kuin vegaaneja vastustaessasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoista Teemaa, vaaleansinisiä Kartio-laseja sekä Savonia-aterimia - onpa kaunista ja nättiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia??? :o